tisdag den 12

har inte skrivit på ett bra tag, men har haft annat för mig! har varit en massa med min bästa vän jempan, festat, varit mkt med familjen o grillat o så.. o självklart varit med min älskling :)

har varit med michael sen i fredags o vi har haft det såååå mysigt! i fredags kollade vi på film hela kvällen o åt massa gott, i lördags skulle vi dra ut men bestämde oss för att stanna hemma igen o baka (haha vi e bäst!) vi bakade kokos cookies.. som blev galet goda! o i söndags sov vi hela dagen o kollade på film o simpsons på kvällen =D
vi har sovit tillsammans hela helgen, finns inget bättreeee!!!

igår var han i skolan o sen träffades vi i hallonbergen, följde med honom t tandisen sen drog vi t solna, kollade runt lite i affärer och så bjöd han på mat =) sen drog vi t sjukhuset för jag hade jätte ont i äggstockarna.. det visade sig vara urinvägsinfektion (igen) o nåt annat.. behövde iaf inte lämna blod den här gången YES! haha ;p vi fick vara där i typ två-tre timmar så efter det drog vi hem t honom, åt o la oss.. vaknade vid 11 idag, städade hos honom.. sen fixade jag mig o drog till kista där jag skulle möta honom.. vi gick t apoteket o köpte medicin t mig sen gick vi runt lite.. köpte ett bilspel som vi har spelat ett tag :D o så köpte vi lite grejer för att baka..

vi har bakat äppelkaka o nu får han massage av min kära mor!! sen ska vi äta äppelkaka o kolla på tv, o sen spela o sen sova haha :D

imorgon har jag kontroll hos barnmorskan vid 3, ska försöka få med mig min syster.. var på hennes kontroll för någon dag sen och det var så mysigt att prata om kommande frutillita :D ohhh ville höra hennes hjärtslag men d ska göra d nästa gång..ska fråga om jag får gå då oxå!! =D I LOVE YOU FRUTILLITA!!!

nej, nu ska jag faktiskt ta o kolla till kakan asså, hoppas ni haft en bra dag! kommentera, fråga något eller hälsa åtminstone!! SPECIELLT JETTI!!! hahaha :D

pussar o kramar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeeeeeeeeeeeej Karooo :D

2009-05-13 @ 12:41:16
Postat av: Jettiiiiiita

oj dt var från den bästaste :D

2009-05-13 @ 12:42:05
Postat av: Giulia

Åh vad kul !! :D...



dock jobbigt med urinvägs infektion ! =)



hade braa kram

2009-05-13 @ 13:53:52
URL: http://giuly.blogg.se/
Postat av: Giulia

tar studenten den 8:e juni =) if u want to come tell me =)

2009-05-13 @ 19:24:23
URL: http://giuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0