min astrid

hahaha asså, bara o jempan som fattar men iaf..

har haft ännu en underbar vecka med min älskade pojkvän! :)
jag ska berätta lite kortfattat vad jag gjort och vad som kommer :)

jag har

varit på 3 timmars skogspromenad med älskling
varit på bio o sett på natt på museet 2 o efter det varit i gamla stan på kvällen med älskling
varit i barkarby två dagar i rad o kollat på kläder o skor o allt möjligt! 
köpt en jätte fin lee jeans jacka
haft jääääääääätte mysigt med min bebis!
pratat i telefon o skrattat som fan med jempan
fått mammas stora rum!

och en massa annat men jag det får räcka så, nu kommer det som ska hända =)

jag ska

måla om i rummet med älskling o syster imorgon, o på kvällen äta massa gott o kolla på film
på davids (jennifers pojkvän) födelsedagsfirande
sakna min 5 år äldre syster som bor i chile och fyller år på lördag
fira äldsta syster som fyller år på söndag
fira mors dag =D
o träffa min underbara lillasyster som jag inte träffat på hundra år!!

nej nu ska jag faktiskt gå o lägga mig e gaaaaaalet sliten men skriver imorgon om jag har tid och ork! ;D

pussar o kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0