=D

idag var jag hos barnmorskan med mamma och michael, och blev sjukskriven resten av skoltiden.. skit bra!
sen gick vi runt i stadion o kollade på bebis saker o så.. när vi var på g hem, fick jag lust att köpa en mobil, så jag bad dem följa med mig o så drog vi t el giganten i barkarby.. jag köpte Sony Ericsson c905 den rosa =))
e sååå glad! den har 8.1 megapixel hihi.. michael har samma fast i svart, min e mycket snyggare dårå! ;)
så nu blir det gaaaalet mkt bilder!

sen var vi o åt, o sen åkte vi.. jag o mamma åkte hem o handlade goda frukter o glass.. o michael åkte hem, han kommer när som helst, då ska vi bara ta d lugnt =)

imorgon vet jag faktiskt inte vad som händer.. kanske träffar jempan en stund, men ska iaf sova hos michael då vi ska ut på torsdag..

nu ska jag lägga in musik o sånt i nya minneskortet ;) tack jettix för hjälpen med mobilen! <3

massa pussssssssar!!!

bild på min nya babyyyy



den e sååå fin!

Kommentarer
Postat av: Jettiita

I´m the best :D ! <3

2009-05-20 @ 23:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0