redan 11 juni

det e sjukt hur fort tiden går! snart är det ju min bebis tur att födas hihi ÅH VAD JAG LÄNGTAR!!!

kan ni bara tänka er hur sjukt underbart det måste vara att ha SITT EGET barn vid sig, dra in ett djuuuuuuupt andetag o känna barnets lukt.. ååååååååh vad MYSIGT!!! (det skulle ju trots allt bli en mysig blogg, haha-internt skämt)

längtar gaaalet mycket, vill ha honom nuuu!


ska kolla det här med att fixa egen lägenhet i veckan oxå, alltså nästa vecka..


idag ska jag, träna på gymmet, hem o fixa mig o sen ska jag träffa jempan i stan :)

gjorde inte det i förrigår så idag får det bli.. sen kanske M kommer hem till mig då han ska få massage av världens bästa mamma (MIN mamma!!).

nej, nu ska jag äta frulle o sen tagga patten härifrån, måste hinna med allttttt idag!

puss o kram, hoppas ni har en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0