fucking kefft väder!

vad fan e d med vädret? kan d inte bara bli 25+ grader NU?!! det finns inget att göra när det e sånt här piss väder..
eller jo det finns det.. kan till exempel dra t gymmet o träna, vilket jag egentligen borde göra.. men fan vad jag inte pallar..
får nog tvinga dit mig iaf..snart..

igår tränade jag i en o en halvtimme typ, sen duschade jag o fixade mig där på gymmet (skulle inte hinna åka hem o fixa mig) o så åkte jag till stan där jag mötte jempan, vi gick till banken och sen åt vi..
eftersom det inte var så hemskt väder igår så gick vi runt lite i stan o träffade på Johanna, som jag inte sett på hundra år kändes det som.. hon var heeelt galen i att jag fått större mage haha sötnos!!!

vi kollade i en massa affärer, jag o jempan alltså. vi kollade skor o fyfan vad det finns snygga klackar.. vi fastnade för ett par skitsnygga klackar men de var skithöga oxå.. tror inte det skulle funka så bra för mig, iaf inte just nu då det är lite svårare än vanligt att gå med klackar.

sen åkte vi hem till mig, hon somnade på soffan och jag gick o la mig på sängen o kollade på tv, pratade i tel o höll på attt somna.. sen vaknade jempan o gjorde våfflor haha ;p
efter en stund åkte hon hem till sin baby och jag satte mig vid datorn en stund..

bebis var för trött för att komma igår,stackars liten =( men idag ska jag nog hem till honom, iaf en stund.. :)

senare på kvällen kom mamma hem från mötet och vi satt o pratade i vardagsrummet (HON ÄR VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!!! bara så ni vet!) o vid elva åt vi, haha vi hade suttit o pratat i typ två timmar, fett nice!
när vi var klara gick vi o la oss på hennes bäddsoffa (sov med mamma inatt, alltid lika mysigt!!!), vi kollade på CSI o 2 and a half men =) samtidigt kliade hon mig på armen o så somnade jag..

idag gick hon upp tidigt till jobbet o hon har fortfarande inte kommit hem.. avskyr att vara hemma utan henne =/

ska nog börja laga mat nu, det blir kycklinglår i ugnen med mammas goda ris.. jag vet hur man gör, men det blir aldrig lika gott.. =( förresten tror jag att det blir kokt potatis till.. med mammas majonnäs.. ja!! :D haha aja, vi hörs sen då!

puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0