=)

hej!
vaknade vid halv tio när någon va o knackade på, som en galning.. blev till o med lite rädd haha ;p
öppnade inte dörren då jag inte orkade gå upp ur sängen.. så jag somnade om, o vaknade vid halv elva då jag kände att jag var hungrig.. det e helt sjukt.. jag kan äta som vanligt, förutom kött (iaf vissa sorter) o efter en timme e jag hungrig igen, men alltså magen kurrar som om jag inte ätit på en hel dag haha..

pratade i tel med älsklingen en stund som är på jobbet, o sen la jag mig o kollade på tv en stund.. somnade och vaknade för typ en kvart sen..

nu ska jag vänta på mamma som kommer med revbensspjäll (det kan jag verkligen äta!) o annat gott :)

YES! nu kom hon =) hör av mig lite senare, ska iaf tvinga mig till gymmet idag, sen ska jag på möte med syrran o mamma..

hoppas ni har en bra dag! förresten, visst e det fint väder idag jämfört med andra dagarna? =)))

och en till sak.. den dagen jag var så sugen på vinägerchips, kom Michael hem med ett paket såna och cola.. HAN E UNDERBAR!! hihi =)

okej, d va allt haha!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0