yeah

sitter på michaels säng o lyssnar på permitame - om och om igen, påminner mig oxå så grovt om Chile! =D
sov sååå gott till typ halv 4,sen hade jag en hemsk mardröm o då va jag tvungen att väcka Michael o säga att jag var rädd.. han kramade mig resten av natten, sen var det dags för honom att gå upp. oh hatar att han ska behöva gå från sängen :(
iaf, jag fortsatte sova o så vaknade jag för ungefär en timme sen, av Johannas sms.
kmr nog komma lite sent t skolan idag men d gör inte så mkt för vi har nåt som heter nåt konstigt haha o man ska typ kolla på 2as arbete o jag vet inte vad..men d ska bli kul =)

ska fråga johanna om hon vill dra ut m mig efter skolan, o om hon vill o kan så drar vi nog nånstans, kanske kista? o sen så träffar jag nog Michael senare :))

nu måste jag sätta mig på skorna och jackan, min buss går snart!
pusss o kram skumbanaaaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0