tocarte toa

vilka minnen jag har med den låten! ohhh jag vill tillbaks till Chile och ibland till den tiden..men för det mesta vill jag bara tillbaks till Chile! hoppas jag kan åka både t Colombia o t Chile i år, annars blir det bara Colombia =) fett nice det med asså..

just nu sitter jag hos min baby såklart, han städar o tvättar o jag bara chillar..men vadå jag e ju gravid? hahaha ;p
tidigare idag har jag ;

varit på utvecklingssamtal o börjat gråta, det var för att fittkärringen till datorkunskap som jag har hade sagt en massa skit o d va heeelt onödigt eftersom jag inte gjort ett shit av det hon sagt..o iaf, min mentor e ju heller inte världens trevligaste om man säger så..så d gjorde inte saken bättre. men jag fick iaf ett nytt schema typ, individuellt så nu börjar jag kvart över 12, fetttt skönt! =D

följt med mamma t hennes jobb o sen varit o käkat god kinesisk mat på en kinesisk(självklart) restaurang, och friterad banan med glass, finns det något godare?!

träffat Johanna, kollat i affärer, pratat en massa, åkt hem t mig för att duscha o fixa mig

och

åkt hem t min babyyy o här e jag nu! vi ska kolla på Righteous Kill innan vi sover, men jag har inte sagt vilken film det är så jag hoppas han tycker om den! :)

ååh jag SAKNAR skolan, ja det e sjukt.. men jag gör faktiskt det. mamma trodde jag ville hoppa av men det vill jag verkligen inte o faktiskt så blev hon lite förvånad hahah ;p

innan jag slutar inlägget måste jag skriva att :

JAG HAR VÄRLDENS UNDERBARASTE LILLASYSTER! LÄNGTAR SÅ MKT EFTER DIG DINDY!!!!
vi ses snart kärlek min, ÄLSKAR DIG SÅÅÅÅÅ OTROLIGT MEST I HELA UNIVERSUM!!!!!!


PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS på alla er, speciellt t ala mina bästisar o till hela min klass hahah driver =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0