söndag=slappdag

igår kollade vi alltså på filmen som heter Amusement, asså..den va helt sjuk o ja, jag blev rädd som faaan! men bäst som han är så kramade han om mig under hela filmen o sa att han fanns där för att rädda mig från clowner om det kom några hahah :D
sen låg vi o pratade o myste till typ halv 4, då pussades vi godnatt o så somnade vi, han med sin arm runt mig och jag med huvudet på hans bröstkorg, finns inget bättre! under natten vaknade jag av att han pussade på mig o kliade skönt på huvudet..som han alltid gör :) hihi helt underbar pojkvän jag har! sen så somnade vi om, o vid kl 1 vaknade vi, vi myste ett tag o sen käkade vi frukost, fixade oss o drog ut. jag åkte hem t min syster (där jag e nu) o han t jobbet..hade klackar på mig så jag orkade inte hänga med.. jag åt o kollade lite bilder o så, nu sitter jag o lyssnar på Love Lockdown m Kanye West, den e så jääävla braaa!! o så väntar jag på honom, som ska komma hem t mig o myysa m mig o sen sova m mig för vi ska på kontroll imorgon,hihi.

efter det ska vi nog gå runt o ba njuta av varandra en stund o sen blir det nog ba hem o chilla, ingen skola för oss imorgon iaf. skriver om en liten stund igen =) när jag kommit på något att skriva om ;p

puussssssyyyyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0