saknar..

sitter fortfarande hos syrran o kollar folks bloggar o lite sånt. syrrans äldsta dotter e jätte sjuk o jag tycker så synd om henne! :( KRYA PÅ DIG!- Emely.
andra flickan ligger här på sängen o kollar på höjdarna på tvn..hon e så söööt! nybadad o med en handduk på huvudet haha så jävla gullig.
hon kommer alltid på så jävla roliga saker att säga, sina kommentarer dödar alltså! värsta gullig manan =D

iaf, rubriken "saknar.." står för att jag saknar mina syskon såååå mkt, Annie o Jennifer :(.. Jempan kmr hem den 2 eller 3 februari så det är inte så mkt kvar men Annie vet inte när hon kmr hem, det enda hon,jag och alla vill och hoppas är att hon ska få komma hem innan min Pipas kommer ut t oss :)
och pappa saknar jag oxå, galet mkt.. ohh tråkigt att behöva sakna! men å andra sidan har jag resten av familjen här, o min underbara pojkvän som oxå räknas som en i familjen nu..

jag behöver en baaamse kram o en stoooor jävla fet kyss av honom just nu så jag hoppas han kmr snartsnartsnart!!
sjukt att vi e med varandra ganska ofta men så fort vi är ifrån varandra så smsar vi o ringer o saknar varandra så mkt..fastän vi varit tillsammans i snart ett halvår.. vi är jätte kära i varandra, o det säger vi till varandra ofta oxå!
jag älskar michael sååååååå mkt!!

oh, nej nu behöver jag prata m jempan, logga in eller nåt?!

här kmr en bild på mig o yngsta flickan, Tiziana, när hon var pepparkaksgumma på sitt dagis hihi

jag å tiziana, min bebis! <3världens bästa 5åring!






nu ska jag mysa en stund med henne o med Emely som behöver en massa kramar!
PUSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Natalie

Naaaw vad gullig =) <3

2009-01-25 @ 19:12:47
URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0