lördag

idag vaknade jag o Michael vid kl 11, vi myste ett tag o sen gick vi upp o käkade frukost m syrran o barnen. jag mådde skit dåligt så jag gick o la mig en stund, trodde att jag skulle få vara i lugn o ro o ba njuuuta av de sista sidorna av boken Gömda av Liza Marklund som e en gryyyym bok! men det fick jag inte, Michael kom o la sig bredvid o sen kom flickorna o la sig bredvid oss på min säng fett söta!  sen kom min andra syrra o skulle hämta min syster o äldsta flickan för att dra t Ikea, lillan vägrade så vi satte oss vid bordet och bläste pennor, jag gjorde en jätte fin blomma t Michael som han hängt upp i sitt rum haha fett gullig :)
Michael drog efter en stund o jag gick o la mig en stund, läste ut boken o sov en stund. jag vaknade vid halv 5 o gick o kollade på tv m mamma o lillan, sen duschade jag o fixade mig (sminkade, plattade håret, valde kläder...) o vid halv 8 var han nere i min port, vi skulle egentligen på bio idag men under dagen ändrade vi oss o bestämde oss för att lämna det till nästa helg men då kanske vi ska t Cosmonova istället. så vi gick o käkade på max i stan istället, vi satt där ett tag o pratade o sen drack vi kaffe.. när vi, någon timme efter, skulle röra oss därifrån så skulle vi t vattnet där vid kungsträdgården men det far för kallt så vi åkte hem t honom istället. när vi kom fram t Akalla gick vi förbi o köpte lite godis,glass o juice =) nu sitter vi i hans rum o han fixar med lampan han köpte igår..snart ska vi kolla på en läskig film med clowner (jag kommer DÖ!) o myyysa, OM han ska få krama mig under hela filmen+natten!! t.o.m t toan får han hänga med haha ;p
har iaf haft en jätte mysig dag m familjen och bebis! imorgon ska vi upp vid 10 o jobba, sen ska vi hem t mig. på måndag är min första kontroll, vill bara diiiit! förresten är jag i trettonde veckan sens igår =)

jag berättar inte så mkt om graviditeten än eftersom det inte känns så mkt än förutom att mamma o mina syskon har känt på magen o sagt att den blivit mkt hårdare o flera säger att jag redan börjar få mage, jag har iaf gått upp i vikt men jag har läst att det kan bero på att man har en massa  vätska i kroppen, ska iaf inte gå upp mer än 5-6 kg!

snart kommer våren! hoppas jag hihi.. lyssnar på Mariah Carey - Can't live if living is without you o den påminner mig fett mkt om Jetti, bara för att du kommenterade så haha men fan vilka minnen vi har..eves lägenhet 2004, remember? hahaha :D

meeeeeen iaf.. nu ska jag vänta på min älskade pojkvän o sen kolla på läskiga filmen (uhuhu dör redan!!)

PUSSSSS å KRAAAAM t alla SPECIELLT T GETING! haha :D

Kommentarer
Postat av: Jettiita

HAHAHAH massa minnen :D omja kmr ihåg assa hah :)

2009-01-25 @ 20:38:38
URL: http://jettiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0