lite sådära


nu alla mina kära vänner ska jag berätta om mig själv.. hahah men typ ;



jag är 18 år, o bor hemma m mamma.. har 4 syskon, 3 ganska nära mig o en i chile med pappa.
o vi e baaara tjejer, heeelt underbart!
den äldsta har två döttrar som är världens gulligaste flickor =)


jag går i första ring, mediaprogrammet i hässelby gymnasium
men eftersom jag är gravid nu, i tredje månaden, så kmr dt bli lite problem t nästa år..får gå klart ettan och ta ett sabbatsår, vara mammaledig..o nästa år så får jag början tvåan o plugga klart..det är så jag har tänkt att göra men vi får se hur det blir..


pappan t barnet e självklart min pojkvän, VÄRLDENS BÄSTA pojkvän! vi har varit tillsammans i snart ett halvår, så d har gått ganska snabbt fram men så e d bara.
i början var han inte så på, han var chockad och eftersom jag inte kunde bestämma mig för vad jag ville göra så kunde jag inte säga vad jag hade bestämt mig för att göra, så då var det svårt för honom och det gick lite upp o ner.
men när jag väl bestämt mig, för att behålla, så tog han det jätte bra..han blev jätte glad o sen dess har han inte slutat prata om barnet som kommer.. han e helt på nu o vill verklien följa med på alla kontroller o så..jätte bra manan :D
han tror att det blir en pojke, o d tror jag med..vore fettttt nice för d finns typ bara tjejer i familjen ;p



sen har vi min familj, som fanns där redan från början, tyckte att jag skulle behålla men ville jag göra abort så skulle de finnas där iaf.. min lillasyster Jennifer har varit ett stort stöd, har kunnat räkna med henne, som jag alltid kunnat göra men så har hon varit jätte gullig oxå..nu e hon i Chile o jag saknar henne så jag döör :( MEN, hon kmr hem om 11 dagar så d e jääätte bra manan o plus att hon har en "jätte rolig" present t min pipas, så då längtar jag ännu mer haha :D



min pojkväns familj tog det oxå ganska bra, men eftersom han bara har sin pappa här, hans mamma o syster bor i Colombia där han kmr ifrån, så var det lite jobbigare för honom men nu känns allt jätte bra säger han =)
o så har vi börjat spara pengar för att åka dit tillsammans t slutet av året.. o dit åker vi m jempan o hennes mamma så d blir oxå jätte bra manan :D



d får va för idag typ men jag hoppas att bloggen blir bra.. och JÄÄÄÄTTE MYSIG! haha


PUSSSSSSS å KRAAAAM "han kommer frå Iran" haha (=


Kommentarer
Postat av: Jettiita

Men va gulligt abdulla :)hahaha skriv mer !!

2009-01-22 @ 09:25:36
URL: http://jettiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0