huvudvärk kan komma plötsligt..

treo, lindrar snabbt och effektivt! yess! det är min favorit, men..nu har jag så sjuuukt ont i huvudet o d e inte lika kul =(
kan inte ta ipren, d står att gravida inte bör ta d, jobbigt! inget annat funkar på mig =(
MEN, jag har världens tur! min mamma (världens underbaraste mamma!) e diplomerad massage-terapeut så hon kan allt om punkterna i kroppen, typ att om man trycker på något speciellt ställe så fungerar det på någon helt annanstans i kroppen, fett grymt! men iaf.. så hon ska få massera mitt huvud en stund.. kanske tar en helkropps-massage oxå..lika mysigt varje gång, i hennes massage rum med sin massage bänk, lugn musik, tända ljus o doftessenser.. fast d e inte lika skönt varje gång..ibland gör d så jävla ont haha ;p iaaaaf..

idag vaknade jag och Michael vid 7, skyndade oss t tandläkaren o efter det åkte jag hem o han t skolan..
jag mådde sjukt dåligt så jag sov till typ halv 2 när han sa att jag skulle dra, men då hade jag ju inte fixat mig. det fick jag göra skit snabbt o sen gick jag o hämtade ut ett paket från H&M som jag väntat på. det tråkiga var att jag inte fick mina espadrillos som jag beställt ("sandaler" med öppen tå och kilklack av naturmaterial) förra sommaren köpte jag aldrig såna o eftersom de kmr att användas den här sommaren med köpte jag alla fyra färger på en gång (brun,naturvita,svarta och cerise).. skulle få dom i början av februari =) fick iaf mina solglasögon, mina ögonskuggor och en cardigan till våren.. jätte bra :D

när jag varit o hämtat paketet så skyndade jag mig hem o drog lika snabbt t tuben, åkte t stan o mötte min bebis. vi gick t gallerian o så köpte han sina lacoste skor som e så jääävla snygga! spray t skorna o inlägg. vi drog vidare t claes ohlson där han köpte flera saker t sitt rum o presenter t min systersdöttrar, sååå fucking sööt han är! t den äldsta köpte han blåspennor som e skit grymma, o t lillan köpte han pärlor för att dekorera olika plattor, hihi OM dom blev glada!
sen drog vi t BK o käkade, sen t JC där han köpte kläder o sen t Åhléns där han köpte en ny parfym (det räcker inte med hans 78 som han redan har tycker han,haha.) han köpte lite grejer t mig med..bl.a. köpte han en mandelolja som jag ska smörja in mig med varje kväll, och läppbalsam till mina lite halvt torra läppar =)
sen fick det va, vi åkte hem med en massa påsar och mötte mina två syskon. när vi kom hem hade mamma o flickorna bakat bröd, så medans det var i ugnen så "ritade vi" med blåspennorna o sen åt vi.. när alla ätit klart spelade vi Fia, jätte mysigt :D

det gulligaste av alt var ändå att jag fick en liten nalle där d står "världens bästa mamma"! han sa att jag skulle bli det, heeelt bäst han är!!

nu kollar mamma, eve(min syrra) en av flickorna o min bebis på tv.. ska vara lite social men jag måste bara få säga att vara och sova med min älskling är det BÄSTA som finns!

PUSSSS!! maaaaaaassa kramar t annie o jenni som e i chile oxå hihi

Kommentarer
Postat av: Jettiita

o till mej :O ? nu blir ja lessen i ögat :'( buhuuu !!

2009-01-24 @ 20:59:28
URL: http://jettiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0