träna träna träna

idag gick jag upp vid 10, och käkade frukost.. pratade en stund med mamma, o sen har jag bara slappat framför tvn, o pratat i telefon =) snart ska jag till gymmet o träna idag med! jag vill köra rygg, axlar o armar oxå, inte bara ben.. så jag har pratat med min underbara michael o han ska hjälpa mig med lite olika maskiner.. det ska vara bra att träna ryggen inför stooora magen så jag ska nog göra det idag :) väntar bara på att han ska höra av sig så jag kan dra hemifrån =)

efter träningen ska jag nog bara hem o duscha o beställa hem lite kläder från olika ställen (på internet).. både till mig och pipas.

kom att tänka på hur mycket jag tycker om daddy yankee o hans låtar.. alltså han e såååå het! o han har såå tunga låtar..
just nu lyssnar på jag på Daddy Yankee ft  Randy- Salgo pa la calle, o den såå tung :D
andra låtar jag tycker om galet mkt är No es culpa mia och Que tengo que hacer, dom e fetans bra asså..

får ni oxå typ lust att lyssna på en viss musikstil ett tag? jag får typ lust att lyssna på bachata ibland o då lyssnar jag bara på det, andra dagar får jag baara lust att lyssna på salsa, eller techno eller så.. men ibland är det allt möjligt..
för det mesta är det ändå salsa, cumbia och reggaeton och RIGHT ROUND såklart! haha ;D

nej nu ska jag kolla min facebook o vänta på M, jag snackar ju ändå bara skit haha aja jag skriver när jag kommer hem

pussar å kramar

slänger in en bild på vagnen oxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0