tisdag den 7 april

igår träffade jag som sagt jempan i akalla, vi köpte glass o satte oss på en bänk o pratade o skrattade en massa..
sen gick vi upp till m och hämtade smutstvätten, gick ner t tvättstugan o ja..tvättade..

medans kläderna tvättades var vi i michaels rum o kollade lite grejer på nätet.. det var jätte mysigt.
vid sju var kläderna klara och då kom michael hem oxå =) så vi käkade, satt vid datan en liten stund till o umgicks alla tre. vid 8 rörde jag o jempan oss mot mig, men vi köpte chips, cola o godis som vi skulle äta med emely =)

vi kom hem, o såklart så var det något som inte skulle funka, o det var filmen som var problemet nu. den funkade inte, så vi såg på CSI o sen på ballar av stål, fyfan vad roliga de är!

sen drog jempan o jag kollade på tv med mamma o emely. vid tolv somnade vi.. hade en ganska bra natt. tror att jag sover mycket bättre när jag sover själv.. =/

idag vaknade jag vid 10, precis när jag hade fått min godmorgon-kram av mamma o skulle äta frukost ringde telefonen o de bad mig gå ner till källaren och öppna porten.. jag förstod på en gång vad det var och blev överlycklig!!
det var barnvagnen :D så de lämnade vagnen hemma hos mig och då "byggde" mamma, emely och jag den.. den e såååå fin!! =D

vi skulle fixa rummet men mamma hade ett möte så hon drog dit o jag o emely gick hem till min syster, som bor ganska nära mig. vi har kollat på lite grejer o sen var vi ute i solen en stund. men det blev lite kallt så vi gick in o drack te istället haha. nu har mamma o tizi kommit, så jag ska vara social =)

hoppas ni haft en bra dag! puss å kram

Kommentarer
Postat av: Giulia DS

har du ingen bild på vagnen då ??:)

2009-04-09 @ 16:49:39
URL: http://giuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0