LYCKLIG!

jag vill bara säga att jag mår huuuuuuuuur bra som helst! jag gör precis vad jag vill och behöver inte oroa mig för massa skit. jag kan äntligen vara lugn och har inte varit såhär glad på ett bra tag!!

jag älskar min son såååå jävla mycket fastän jag inte haft honom i mina armar än, och TACK till mina vänner och familj som stöttar och litar på mig.. ni betyder så otroligt mycket!

såhär mår jag bra och är LYCKLIG!! tränandet får oxå mig på andra tankar o d hjälper som fan =D
nu ska jag njuuuuta av dom här varma dagarna och av min underbara ofödda son. jag ska ta hand om mig, ha kul och leva MITT liv!

hoppas ni oxå mår såhär bra! PUSSSSSAR O KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0