livet är underbart!

har haft en bra helg! i fredags var jag, lulu(syrran), victor(hennes man), alexis(andra syrrans man) o jempan o festade i la isla.. det var helt okej faktiskt, skönt att slippa 'sånt' folk. vi var där vid halv 11 för vi skulle se på när d va salsa tävling, o drog vid halv 3.. perfekt! hade sååå ont i mina fötter sen.. vi dansade o hade såå jävla kul! tog en massa bilder så jag slänger in några i slutet av inlägget :)
jempan som skulle till sin baby drog lite tidigare och jag blev lämnad i porten. eftersom mamma sov hos syrran och jag ville sova på mammas otroligt sköna och bekväma säng för gravida-karo(!) så fick jag sova själv, inte bara på sängen utan jag var ensam hemma.. ni som känner mig vet att jag e ganska rädd o så.. men det gick så bra.. kollade lite på csi o sen på en tung film o sen somnade jag.. sov till typ 1 på dagen igår, mamma väckte mig o då fixade jag mig, o drog till Spånga By där familjen+kompisar var o grilla =) vi käkade gottgottgott o tog lite bilder där med! ;)

vid 8 när vi kom hem så hade vi inte en aning om vad vi skulle göra, så vi bestämde oss för att göra något VÄLDIGT KUL (haha jempannn) o sen bara softa.. så vi gjorde alltså ingenting igår, förutom att sitta på min balkong, snacka massa skit o ja.. snacka ännu mer skit haha ;) jag la mig vid halv 2 o sov till kl 12 idag.. gick upp, käkade frulle m jempan o mamma, sen satt vi o pratade en stund o så fixade vi våra naglar.. mina blev rosa med svarta "kanter" skit snyggggt! ;)

efter en stund kom lulu med flickorna.. jempan gick ut med de o lulu, jag o mamma gick o handlade.. haha medans mamma värmde pizzorna var vi andra nere på gården o körde "flicka flicka ut" haha d var skit kul men shit vad trött jag blev! hahaha.

vi gick upp, käkade o sen har jag baaara softat.. har precis duschat o skrubbat o allt möjligt, o så har jag smörjt in mig med mandelolja, oooooh så skönt! nu ska jag vänta på jempan som e ute o så ska vi nog sätta oss en stund på balkongen innan vi går till sängs :) imorgon ska jag KANSKE till skolan, sen ska jag träna o så ska jag försöka få med mig jempan till något solarium.. LIVET ÄR UNDERBART! ;)

nu ska jag beställa hem lite saker men slänger in två eller tre bilder iaf.

hoppas ni oxå haft en underbar helg! massa pussar o kramar till er
och
krya på dig mamma! hon e jätte förkyld :( I LOVE YOUUUU!

                   

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0