god dagensss

wahaha
ovanligt att jag e uppe den här tiden? ja! men grejen e den att jag vaknade vid halv 10 o kunde inte somna om sen så det fick bli att ligga på sängen, ta bilder på magen o smsa med jempan :D

inatt kunde varken jag eller michael sova bra alls, det var sååå varmt och vi har ju båda varit jätte sjuka så vi vågade inte  sova med öppet fönster.. men till slut somnade vi..
vi kollade på monsters vs aliens, eller en stund iaf. resten av filmen ska jag se med min systers dotter emely när jag kommer hem och det får bli efter att jag har tvättat. har tvätt tid kl 16:30-19:30, så jag är nog hemma vid halv 9. vi ska tjocka oss oxå, ska köpa lite godis, chips o läsk på vägen hem. det vet hon inte, så hon blir absolut glad! haha :D

det är så fint väder, eller så ser det iaf ut genom fönstret.. har sån lust att äta calippo cola, men jag orkar verkligen inte gå ner o köpa en =(

imorgon ska jag träffa jempan, hoppas det är fint väder så vi kan ut o njuta av dagen!

nu ska jag äta frukost. jag skriver lite senare.
massa pussar från mig och min underbara pipas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0