enfermo de amor

jag var o träna i en timme, min kropp pallade inte mer.. jag körde ben, orkade inget annat.. o sen så skulle jag hem.
men JA! jag fick sitta och vänta på tuben i 25-30 min. det åkte baaara en massa tåg mot akalla men inget mot hjulsta. skit kul! som tur var, pratade jag med johanna i tel så det kändes inte jobbigt.. förutom att jag var hungrig och trött..

jag gick hem till min syster och vi käkade, pratade o skojade en stund.. sen kom mamma o då satte jag mig vid datan en stund (min syrrasdotters data e MYCKET snabbare än min..hmm..) sen pratade jag i tel ett tag och sen kom vi hem.. jag o mamma alltså ;p vi försökte fixa andra datan, men den e helt cp så vi passade på det..
älskling ringde för en liten stund sen o vi pratade ett tag, och nu lyssnar jag på musik..som vanligt =D

gud vad kul jag kan ha genom att smsa med jennifer och hennes mamma haha fyfan vad vi e bäst!

aja, vet inte vad mer jag ska skriva om.. pipas har varit ganska lugn idag, men han börjar nog röra på sig och sparka en massa när jag ligger.. hihi BEBIS! fick förresten se en ultraljuds-bild på min systersdotter och hon e sååå gullig!
men gud vad barnen ska se ut som aliens på såna bilder..hahah :)

nej nu ska jag göra annat :D sapear såklart o ja, sånt man brukar göra när man sitter vid datorn och har GALET tråkigt!

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0