uppdatering

har inte kunnat skriva för jag varit med michael, o eftersom vi bara är med varandra nån gång i veckan (de sista tre veckorna) så vill vi kunna njuta av varandra när vi är med varandra, så det betydde:

inget bloggande för mig o annat för honom hihi
men sova fick han, och det gjorde han.. tidigt somnade han i lördags, o d var inte kul..det kan ni bara fråga jennifer om hahaha ;p
fyfan vad lack jag var.. somnade vid 10 med honom, o vaknade kl 1 o då var jag ju hur pigg som helst. ja, då blev jennifer offret.. vanosh oxå för den delen. men iaf, jag sms-terrade jempan som var i Husby hos mulatter(?) med mulatter iaf.. och ja, som ni som känner mig bra vet, har jag aldrig gillat någon mulatt. visst det finns väldigt fina men jag attraheras inte på samma sätt som av ljushyade killar.. jag är verkligen inte rasist. men jag tror oxå att det har att göra med att jag helst är med en latinamerikansk kille. då har man så mycket mer gemensamt har jag märkt.
fast jag har ju iofs varit tillsammans med killar från olika länder, men ah.. jag håller mig till Colombianos nu.. eller Michael kanske jag borde säga haha.. fast man vet ju aldrig med DAVIII (haha DRIVER jennifer!)
iaf, o då sa jag t jennifer på smsen att jag trodde att jag skulle dit t Husby, som är väldigt nära Akalla, där michael bor, för att låta det omöjliga ske. hon frågade såklart vad det var och jag svarade: "haffa en mulatt" haha o fyfan vad jag skrattade för att jag var så sur på min bebis för att han sov när det han mest behövde var att sova, han var/är sjuk och jobbar så hårt inom rivning så han kommer ju hem helt slut. så ja, men iaf. haha o fyfan vad jag drev.. till slut vaknade han av att jag rörde på mig lite för mkt, o så såg han att jag skrev t jennifer, jag kommer när han har somnat o då vägrade han somna om hahaha!! jag fick lova och svära på att jag inte skulle dra t Husby. men han trodde mig inte, så då fick jag lägga mig inåt hahaha fyfan vad roligt det var.. HUR skulle jag lämna honom själv, speciellt när han var så jävla söt o gullig o bad mig med bebis röst att inte gå.. haha älskling!!! oh gud vad jag älskar honom..
vid halv 4 somnade vi igen..

igår vaknade vi vid 10 för underbara ungarna var här! Adrian o Zander.
vi gick upp, käkade en lätt frukost o fixade oss. drog t donken i Kista m Michaels pappas fru, o barnen. där åt det.. sen gick vi runt lite, o sen drog jag o M t hans jobb. vi var klara vid halv 6, åkte hem t honom o bokade biljetter till The International (OM jag får säga, se inte den!) självklart var det ju jag som skulle bestämma film och fan vad fel det går när jag ska bestämma film haha. vi gjorde iordning oss och drog t stan, o såg filmen såklart. det var första(!) gången vi var på bio.. helt sjukt, vi har varit tillsammans i (om en vecka) 7 månader och det var första gången vi var på bio tillsammans haha men det var iaf huuuur underbart som helst! o han höll armen om mig hela filmen hihi =)

filmen vi såg på gick 9 o slutade vid 11 så vi kom hem vid halv 12 o då somnade vi ganska snabbt, efter att ha pratat lite m jempan i tel.

idag gick han och jobbade och jag ska snart träffa johanna (som äntligen är hemma) o jennifer i stan o gå runt typ.

ha en bra dag! PUSSSSSS

Kommentarer
Postat av: bästavän

det är lite mycket davi va kro jag UNDRARRRRR

hahaha och vrf somnade ni inte förens halv 4 när han gick upp straks efter 1 hmm det undrarrr jag okcså haha

älskar dig , och det är så underhållande att läsa din mysiga blogg :D

2009-03-02 @ 14:14:33
Postat av: karo

hahaha mm undra på du asså



älskar dig med vän bästa

jag veet :D allt med mig är så underhållande hihihi

2009-03-02 @ 14:40:05
URL: http://krooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0