uppdatering!

hej och förlååååt! haha jag har som sagt inge jävla data som funkar och så har jag varit ute en massa o inte haft tid för att blogga eller ens kolla min mail..

sist jag skrev var ju i måndags. jag har inte varit i skolan på hela veckan, har inte pallat och jag är så trött hela tiden så det har varit lite jobbigt.. har varit en massa hos michael och med michael.. ;p

kommer helt ärligt inte ihåg vad jag gjorde i tisdags förutom att jag var med M.. i onsdags möttes vi vid Mama Mia i Kista vid tio i 2, vi hade tid kl 2. blev uppropad och så fick vi gå in i rummet, jag fick lägga mig på "bänken" o visa magen, och michael fick sitta bredvid mig och hålla mig i handen hihi =)
så börjde ultraljudet.

hon visade i stort sett allt. benen o tårna, armarna o fingrarna, huvudet o ansiktet. allt möjligt och så mätte hon några gånger oxå.. o så tog hon bilder som vi skulle köpa (den kommer upp) och hon sa att allt var mycket bra, vi fick se lilla hjärtat slå. har ju hört det förut men att se det oxå, det var grymt asså. jag frågade henne lite snällt att om hon såg könet om hon då kunde säga vad det var.. till slut började hon titta efter det.. hon tittade o tittade och jag trodde för en stund att pipas inte lät sig viisas men jag hade fel.. hon hittade och hon visade.. och Michaels ögon öppnades, och hans leende var från öra till öra och min hand var snart blålila för att han höll om den så hårt. vad tror ni? frågade hon.. michael visste på en gång, pojke! sa han.. och hon sa ja, det ser ut som en pojke iallafall.. JA! det gjorde det verkligen och GUD vad glad jag blev.. inte bara för att det var en pojke och för att jag alltid velat ha en pojke som första barn. utan för allt som hände just då. och för att nu visste jag vad det var för kön, inte för att det spelar någon roll egentligen men för att kunna köpa vagnen o kläderna o allt möjligt och för att nu visste jag att det är en Mr Pipas jag väntar på! OOOH jag läntar!!!

blev helt tårögd, det var så häftigt alltihop och jag blev så glad, helt ärligt..det går inte att förklara.. men underbart var det iaf!

vi fick med oss en bild var och michael gick t jobbet och jag åkte hem.. mamma hade köpt cola o lagat god mat för att fira haha hon vet att jag DÖR för cola =) . när jag kom hem, visade jag henne bilden på pipas o sen sa jag att hon skulle gissa vad det var..hon gissade såklart på flicka, jag ba no mamita.. hon ba VA?! POJKE?! hahaha så jävla kul, hon ba skrek o kramade mig.. det är första gången någon i vår familj får pojke, det är inte så vanligt i vår familj alltså.. inte i släkten heller, inte så värst iaf.

berättade iaf för syrrorna, pappa o de kunde inte tro att det var sant, men det är det! och jag är i 19 veckan nu =)

bebisen är beräknad till 31 juli men, de flesta förstföderskor går oftast över tiden med två veckor. så då är det nån gång i augusti, o det tycker jag är ett bra datum hihi =) spelar ingen roll egentligen, så länge han är frisk o han kommer ut så ere lugna bullar haha :)

namn har vi inte kommit på än. vi vill ha något unikt, o inte något som någon bara kommer på o så. vi vill att det ska ha betydelse oxå. men vi har tid för att tänka på det.

just nu sitter jag hos min bebis, som är o jobbar. men jag ska på möte snart med familjen. ska träffa syrran lite innan fyra i nöckrosen så jag måste börja fixa mig nu.

jag har inte gjort så mycket speciellt under veckan förutom att jag var i stadshagen o festade i fredags med jempan o igår var jag hemma hos min bebis o kollade på film, myste o pratade en massa =)

sover nog här ikväll med så jag skriver kanske lite senare.
imorgon är det skola som gäller.. booooring! men nåt måste man ju göra för livet hihi.

nej nu kommer bilderna sen får det va!

PUSSSS!


Kommentarer
Postat av: Jettii

Va söööööt :) hihi <33

2009-03-08 @ 18:31:45
URL: http://jettiita.blogg.se/
Postat av: Anonym

ohhh e så glad för din skull gumman ! un pojkesito hihihi :D

2009-03-08 @ 23:01:17
Postat av: Natalie

Naaaw men fyfan vad gulligt! blev helt rörd när jag läste ditt inlägg..

2009-03-09 @ 23:00:13
URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0