underbaraste som finns!

jag har aldrig varit kär och tillsammans med samma person så länge. alltså, inte bara kär, jag älskar på ett så annorlunda sätt än vad jag älskat förut. man brukar säga typ: "han/hon är mitt livs kärlek" sen när man e tillsammans med nästa då säger man: "han/hon är mitt livs kärlek, det är han/hon på riktigt" osv.
hur vet man då när det är det på riktigt? jag vet! man känner det. det är något bara DU vet när det är. och det är precis så jag känner nu..
jag har varit tillsammans med några stycken. och min första riktiga kärlek var bobby från chile, sen var jag sjukt kär i en annan kille som gjorde slut med mig efter tre månaders tid tillsammans. o så var jag tillsammans med en tjej som jag var galet kär i med. men nu, nu e det mer än kär. jag helt ärligt älskar den här människan så mycket som det bara går. det e inte bara så som det varit förut att man drömmer om saker som man vill göra tillsammans o planerar o vill gifta sig o bo ihop, nej. vi har inga tankar på att gifta oss än, inte bo ihop heller men sen kanske det blir ändringar när vår son föds. jag älskar honom, och vi drömmer om saker vi vill göra tillsammans, men vi gör det oxå. det är inte bara massa snack. han förstår mig, och jag förstår honom. vi älskar och respekterar varandra. det är väl vad ett förhållande egentligen går ut på? och tillit såklart.

han gör saker för mig jag aldrig ens tänkt på. han är så underbar. han är så underbar!! o han är min pojkvän, och pappan till min son. han är en del av mig och det är hur underbart som helst :D

ska lägga upp två bilder jag tog för en liten stund sen, på ena ser man min mage. och på den andra ser man hur vi sitter/ligger just nu. han har huvudet på mina ben, precis under magen.

jag älskar dig michael! min underbara pojkvän. bara du får mig att känna såhär :)

min bebis, te amo corazón!


så ser min mage ut uppifrån =)


Kommentarer
Postat av: Giulia DS

Hahaha jo detsamma säger jag, det var väl att man fick varandra på bakfoten bara... fina bilder ! super gulliiii ! =)



hade bra / G

2009-03-28 @ 20:43:36
URL: http://giuly.blogg.se/
Postat av: karo

yes, bra att då kunna lära känna varandra =)



tack så mycket :D

2009-03-29 @ 14:10:54
Postat av: Giulia DS

Hahaha jag har inte tagit körkortet än men ska börja övningsköra om drygt 1 månad ! Äntligen, det är ett handikapp att inte ha bil ibland känns det som ... hahaha :p...



Aa håller med !! =) hihih

2009-03-29 @ 15:12:36
URL: http://giuly.blogg.se/
Postat av: Giulia DS

Joo det sant men michael kan väl köra har jag för mig. Men hans gick ut eftersom han kom från Clba...

Hahaha aa men det klart ! =)

Jag läser naturvetenskaplig linje med beteende inriktning och tar studenten i sommar ! ÄNTLIGEN sen ska jag plugga på universitet om jag kommer in =)

duda vad läser du ? såg att du gick i samma klas som kevin kruballlllllllllllyyyyy:p ahhahaha huevon pesado ese offf :P

2009-03-30 @ 03:02:15
URL: http://giuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0