bilder :)

  det är den enda bilden jag har på min mage, resten e i michaels data..
  tröjan och byxorna fick jag av camilla =) o d m öronen fick jag av jenni :)
 bodys m små vantar o "skor"
  e inte byxorna tuuuunga? med bakficka o grejer.. haha
  första bodyn fick jag av jenni o den andra TUNGA fick jag av min stora syrra :))
  bäääästa! PIPAS <3

där e bilderna på kläderna från chile o på min mage.. e helt död alltså.. men iaf.
igår var jag hos doktorn o försökte få ett intyg för att inte gå i skolan nå mer, för jag e ju borta från skolan så ofta.. och det på grund av att jag får kramper ofta o e yr typ hela tiden men det ville hon inte ge, hon gav bara "intyg" om varför jag varit borta.. o att hon föreslår att jag tar en paus från skolan men det kan jag inte göra, för jag behöver pengarna t mig och pipas.. så jag får fortsätta gå i skolan.
men innan det så var vi i stan o michael köpte lite grejer.. vi kollade på lite kläder t pipas oxå =)
efter läkarbesöket gick vi hem till mig o lagade mat o åt, sen sov vi en stund o senare på kvällen åkte han hem..
idag träffades vi i stan, åkte t enskede gårds gymnasiet o lämnade böcker, sen drog vi t slussen o käkade.. kollade runt lite o sen så drog vi. han skulle träna o jag åkte hem.. nu väntar jag på att han ska komma hit hihi :) o så pratar jag i tel med jennifer, justeeee jag träffade henne en snabbis i stan! =D

nej nu ska jag dra, ska duscha, sätta på mig mjukis kläder o måla naglarna medans M kommer :)
PUSSS å KRAAAM

Kommentarer
Postat av: karo

magen e inte så stor som den ser ut, iaf inte alltid.. :)

2009-03-24 @ 19:49:31
Postat av: Anonym

GULLIIGA MAGEN SYNS! :D:D

2009-03-25 @ 20:50:51
URL: http://vendelaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0