träning o barnvagn

idag var jag o skrev in mig i samma gym som min bebis, så jag fick "självklart" börja träna på en gång.. tränade i en timme, o idag började jag med ben, sen får det bli armar o rygg. har haft jätte ont i ryggen o så, så jag har blivit rekomenderad att träna rygg för att ha mindre ont och för att förbereda mig för min stooora mage jag antagligen kommer få =))
tränade i en timme, sen drog vi till rinkeby. träffade syrran o flickorna o gick o kollade på barnvagnen, vi har inte bestämt oss än men michael va inte hundra på färgen..
fick med oss lite kläder och blöjor, skit nice :)
sen åkte vi hem t mig, åt, fixade mina grejer o drog t kista. köpte ett linne i gina o gick runt lite.. vi kom hem till michael för typ en timme sen o nu ska jag duscha o kolla på film =)
imorgon ska jag träna igen, det är det enda jag har lust att göra..

tack för kommentarerna.. PUSS å KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0