sjuk

har varit i barkarby o gått runt i affärer med min älskling hela dagen.
han köpte lite grejer o så har vi kollat en massa saker t vår bebis =)
ohh jag e så glad! får mitt studiebidrag imorgon så jag kan betala mina räkningar och köpa lite grejer =)
ska till kista snart, ska köpa penicillin, för jag har typ bakterier i halsen, och så ska vi kolla på lite kläder..

e galet sjuk och helt död, så jag ska vila en stund men jag slänger in två bilder från igår.
PUSS å KRAM!

 

fyfan vad tjock jag ser ut på första bilden! kan lova att det inte är så hemskt haha ;p

Kommentarer
Postat av: Giulia DS

Aa det verkar vara influensa fyfarao usch !

Hahaha fan det dyrt att ha bil alltså hahaha kommer bli fattig...

Aaa men han e tönt, nunca me a gustado ese negro feo jajajaja (A)....



Ne har tänkt att plugga det jag alltid velat plugga till och det är arkeologi, ska hitta gamla mumier... :p...ska väl läsa italienska djupare också det är ju mitt tredjespråk hahaha



Hur känns det att ha bebis i magen då kom det inte som en chock först? kan tänka mig min mamma skulle ta una chancla och slå mig ahhaha...

si igualmente drick mkt te och vatten så bakterierna åker bort... !

2009-03-30 @ 18:36:34
URL: http://giuly.blogg.se/
Postat av: Giulia DS

Jag är typ aldrig sjuk och när jag blir det caigo como pollo ! som mamma säger.

hahahah den är väl användbart !



Hahahah aah jag kommer hitta guldgruvar som jag ska hålla tyst om och sälja svart så jag blir rik hahahahah ! neej men aah jagockså älskar sånt, njaee inte vad jag tror inte om man är intresserad av det, det är ju ett ämne man pluggar och inte många samtdigti så det funkar nog ! :D



Pappa är halv italienare men jag känner mig mer som halv hahahaha häflten hälften ! :D italienskan är inte så svårt så det lär inte blimkt plugg i det :P !



Hahaha de har inget annat val egentligen, det är ju en själv som har valet :P..



Aaaa jag dricker kamomille ! :D

2009-03-30 @ 22:15:01
URL: http://giuly.blogg.se/
Postat av: Zoe

såå myyyys gumman ! Oh din mage asso fan va gulligt vi måste ses snart ! Besos cuidense artoo los dos ! <3

2009-03-30 @ 23:22:54
URL: http://zooe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0