oye mi amor!

maná alltså, sååå tunga dom e asså! tycker om nästan alla deras låtar, men vilken "chilenare" gör inte det? (jag e ju svensk eftersom jag e född här i sverige :@ haha) jag kan lyssna på deras låtar hela dagen asså haha helt överdriven. jag har alltid lyssnat på bland annat sån musik, sen jag var liten. sen har ju alla i min familj alltid lyssnat på all musik. från ballader till rock så ja. helt ärligt.. jag tycker om all musik! vissa stilar mindre än andra, till exempel reggae.. e inte musik jag har i min mp3.. kanske nån gång då o då att jag lyssnar på nån klassiker men inte annars..
salsa, e något jag lyssnar på hela tiden. har alltid lyssnat o tyckt om salsa o nu när jag är tillsammans med en riktig salsero blir det ju inte som att jag kan vara även om jag så vill, utan att lyssna på salsa under en dag! haha men det e fett tungt iaf..
o ja, allt annat möjligt e oxå nice. men självklart står reggaeton mig närmast hjärtat =D ayy värsta poeten haha

idag e jag på fettt bra humör! mamma o min systersdöttrar e bjudna på middag hos michael vid 5 så snart ska jag hjälpa till med att laga maten o så.. o sen så har jag ju jettis middag kl 8 men eftersom d ska ut sen så vet jag inte om jag ska dit.. =/ har ingen lust att festa, i såna fall blir det stadshagen men jag har inga pengar.. så jag tror nog jag bara ska vara med michael om han inte drar ut m sina kompisar vilket han kanske borde göra, efter att ha jobbat o pluggat hela veckan.. hmm.. vi får se vad som händer =)

igår var jag o baby i kista o köpte lite kläder o vitaminer, eller rättare sagt han köpte.. jag fick skit bra omega 3 tabletter till gravida. som sagt så vill han att jag ska ta allt möjligt för att både jag o bebisen ska må bra. o så fick jag två linnen från gina, som jag ville ha. och underkläder som han valde.. han har inte dålig smak asså haha fett gulligt iaf:D o så fick jag kontantkort o något jag ska ha ofta, en calippo cola.. och jag e så tung asså jag åt den ute när det var värsta snöstormen hahah.. den va inte ens god :( så om jag e snäll så kanske jag får en idag oxå haha sajk.

ett linne är gult o den andra e typ mellan rosa o röd, kommer aldrig på namnet på färgen men den va iaf fin =)
o så köpte han lite kläder oxå.. vi ska ut i veckan o köpa mer grejer =) o på tal om det ska jag beställa vagnen nu innan jag glömmer :D

nu ska jag fortsätta kolla runt på facebook o beställa vagnen sa jag ju att jag skulle göra ;p
ha en bra dag! skriver sen, om jag har tid ;p

un saludo a giuly tambien y gracias por las felicitaciones =)

kisses and hugses haha :D


Kommentarer
Postat av: Giulia DS

rosa rött = cerise? eller :P



haha danke schöön

2009-03-28 @ 20:54:47
URL: http://giuly.blogg.se/
Postat av: karo

haha jaaa! jag och färger går inte ihop om det inte är rosa eller svart hahah :P

2009-03-29 @ 14:11:42
Postat av: Giulia DS

hahahah jag har bra minne så cualquier cosa just ask :P hahaha levande encyclopedi :P

2009-03-29 @ 15:13:55
URL: http://giuly.blogg.se/
Postat av: Anonym

Seriöst kroo sluta skriv så mycket asso skriv en bok! :D hahaeller bibel... BY Kroo ahah

2009-04-03 @ 22:05:11
Postat av: karo

haha vem ere som kommenterar d där om bibeln? hahah

2009-04-05 @ 15:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0