min pipas

ohh jag e världens lyckligaste när jag tänker på att min son snart kommer! d e några månader kvar men om de här 5 månaderna har gått sååå fort så kmr de månader som jag har kvar att gå lika fort, hoppas jag.. fast sen så säger vissa att de sista månaderna känns som en evighet med magen o allt jobbiga, svullna ben o fötter o massa annat..åh vill inte ens tänka men skitsamma, pipas e värd allt! :)
till och med att känna mensvärk gånger 1 miljon, som jag har hört att förlossnings smärtorna känns. tror man själv måste känna det för att kunna veta hur hemskt det är hahaha ;p
vi har köpt lite kläder o så har vi ju fått oxå, så jag hade tänkt lägga upp lite bilder på det o så har jag en bild på min mage (med tröja över) men den ser sååå stor ut, och sååå stor är den ju inte heller.. aja det får bli den iaf o om jag har tur o hittar bilden på vår lilla spjällsäng lägger jag upp den oxå annars får det bli någon annan dag, orkar inte sätta in minneskortet o kopiera den därifrån haha nej blä jag e skit trött.. bilderna kmr iaf i slutet av inlägget..

jag har börjat ta två järntabletter varannan dag, en på morgonen o en på kvällen, för att jag hade lågt järn. o varannan dag tar jag då en järntablett, plus mina två vitaminer dagligen och så ska jag få omega 3 tabletter för gravida och ammande, av min underbara, gulliga o otroligt snygga pojkvän :) han gör verkligen ALLT för att jag o pipas ska må bra, DET kallar jag kärlek! :)
o så ska jag få kräm av honom oxå, typ kokos kräm för att hindra bristningar i magen o bröst.. kanske inte stoppa de helt men för att bromsa d iaf :) har inte fått några än, men som sagt har jag ju inte fått värsta magen heller. jag smörjer iaf in mig med mandelolja som jag köpte i apoteket där de sa att det var det de rekomenderade gravida kvinnor.

i förrigår masserade min mamma mig, hon är som sagt massageterapeut o hon e såå grym! jag mådde mycket bättre redan dagen efter.. hade inte alls ont i ryggen eller i höften som jag haft.. men i morse fick jag kramper igen, o då va inte michael här :( fick ställa mig upp o sträcka på benet så att det skulle gå över.. o sen somnade jag om ;p

pipas rörde sig hela tiden vid kl halv 7 när michael gick t jobbet o sen så lugnade han ner sig vid 7 o då fck jag sova till kl 10 o då rörde han på sig igen i typ en kvart, alltså på riktigt, o nu har han inte rört sig på ett tag.. men d lär han nog göra ganska snart =) värsta mysigt att känna pipas röra sig.. michael har försökt att känna på hans sparkar men han kände aldrig något, tils för någon dag sen.. han blev jätte glad o ba OH SHIT jag känner!! haha skit söt :D

men nu måste jag äta, innan stackars pipas blir för hungrig.. jag får skriva mer sen, nu lägger jag upp bilderna.

puss å kram och ni FÅR jätte gärna kommentera oftare :)

    

  

Kommentarer
Postat av: Jettiii

Lägg in bilder på din mage nuuuuuu !! Ja vill seeeee :D

2009-03-22 @ 15:41:46
URL: http://jettiita.blogg.se/
Postat av: Natalie

Vart är bilden på magen?? =)

2009-03-22 @ 19:35:16
URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud va söta bebis saker!! :D

Var de bibel nr 3 eller :P ahah jag hoppades på att den skulle bli längre :O

2009-03-22 @ 20:27:05
Postat av: karo

förlåt, jag glömde bilden men den kmr nu. jag lovar!

haha ja de va fett söta, ska ta bild på d kläder jag fick från chile som jag fortfarande inte visat ;p

hahaha ja precis..

2009-03-24 @ 18:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0