mer kul!! haha

Vad blir ditt namn baklänges?
anilorac


Har du husdjur?
nej inte

Har du gjort en snöängel i år?
nope...


Hur långt är det längsta du har legat på sjukhus?
när jag föddes.. kommer inte riktigt ihåg..haha

Platt eller lockigt hår?
platt

Vad gör du när det regnar?
myser

Har en dröm gått i uppfyllelse?
JA! att mitt första barn skulle vara en pojke :D

Vad har du för startsida på ditt Internet?
www.msn.se

Vem ringde du senast?
lulu

Tycker du om sengångare?
ja asså shit vad jag älskar sengångare!

Vad har du för mobilringsignal?
daddy yankee get up get down

Fösta sporten du gick i?
basket

Vad längtar du mest till nu?

krama min mamma

Hur gammal har du tänkt att bli?
minst 90

När åt du en fiskebulle senast?

usch?

Vad drömde du om i natt?
vad drömde jag inteeee


Vilken tv-serie är bäst?
csi


Kan du gå ner i spagat?
jaja absolut

Vad åt du senast? 
spaghetti med köttfärssås

Höga eller låga strumpor?
låga

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
jaaa man lär sig fett mkt!

Röd,grön,blå eller gul mjölk?
gröööön

Sommar eller snö?
sommarsommarsommar!!

Bikini eller baddräkt?
bikini

Är du mörkrädd? 
nej


Har du någon gång haft ett par kalsonger på dig? 
ja, sist va typ förrigår :D

Riktig gran eller plastgran?
om man bor i hus, riktig. i lägenhet, plast.

Tänt eller släckt när du ska sova?
såå släckt som möjligt

Godaste drickan till frukost?
äppeljuice

Senast lästa bok?
flickan som inte fick finnas

Vem kramade du senast?
tiziana (min systersdotter)

Älskar du att sjunga?
nej

Vill du bli president?
nee men pengarna skulle inte sitta fel


Har du någon gång spelat kille i en teater?
tror inte jag ens har spelat teater


Duscha eller bada?
bada


Kan du ditt mobil nummer utantill?
ja, har haft det typ sen jag föddes..


Har du tråkigt?
lite halvt just nu..


Har du gråtit i skolan nån gång? 

yes

Har du någon gång sminkat dig till punkare?
nee


Sjunger du på toa?
när jag duchar bara


Vilken färg har din jacka?
svart


Använder du långkalsonger?
nej men tights


Är du höjdrädd?
ja asså det e sjukt


Vart vill du åka?
chile,colombia,grekland,italien,spanien,barbados.. överallt


Vem var den senaste som fick dig att skratta?
michael :D


Vad ska du göra nu?
dra hem, emely slänger ut mig från sitt rum :( haha


Kommentarer
Postat av: emely

va jag kastar "alldrig" ut dig hahah skojar bara jag gorde det....

2009-03-26 @ 11:22:55
URL: http://nastanprinsessa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hola ! Sabes quien soy pero de seguro förträngt bort det y mejor =)No quisiera causar problema en tu estado. Ville börja med att önska dig all lycka med bebisen con el maikel de verdad...=) Y de verdad felicidades por el niño ! =)

2009-03-26 @ 17:51:33
Postat av: Anonym

ifall du vill svara eller skriva något tillbaka så ser jag här.

2009-03-26 @ 18:27:13
Postat av: karo

ja emely det gjorde du och jag var jätte ledsen :( kunde inte sova på hela natten hahah :)



anonym - tack så mycket!! kul att du läser o kommenterar.. du får säga vem du är så jag vet vem det är jag skriver med =)

2009-03-26 @ 21:13:13
URL: http://krooo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tror inte det är så bra att jag säger vem jag är, vi har tjaffsat förut och deverdad vengo en son de paz =) hade bra =)

2009-03-27 @ 19:22:07
Postat av: karo

genom pa? ja, jag har inget emot något av min killes ex så det är lugnt. det är peace mellan dig o mig :)

ta hand om dig med, har du blogg?

=)

2009-03-27 @ 21:42:59
Postat av: Anonym

Haha si där, mobbääääääd jag vet...

Estas segura?=)haha så nu ser du vet jag e =)

2009-03-28 @ 03:11:40
URL: http://giuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0