måndag den 16

shit alltså! har inte bloggat på ett tag, men jag har inte kunnat.. har inte orkat fixa datan haha, och så har jag inte haft lust att ens kolla min facebook. men nu är det över! nu mår jag bra igen hihi :)

sist jag skrev var i onsdags, och då hade jag varit i stan med brudarna o bara softat. i torsdags var jag med min bebis, vi var hos honom och kollade på film. vi hade det jätte mysigt, gissa vilken film vi kollade på? GHOST såklart..oh gud den här gången grät jag som när man inte orkar mer med något eller när allt e sååå förstört o det finns inget att göra åt det..SÅ grät jag.. fast sen är det ju en massa hormoner inblandade oxå så ja. michael fick iaf krama mig i kanske en kvart-tjugo minuter o han ba fattade ingenting, men samtidigt så skrattade han för att jag grät så mycket för en film.. sen skrattade jag oxå, väldigt sen..

på fredagen gick vi till skolan och lite senare på kvällen kom jempan hem t mig, vi skulle fixa oss tillsammans för att dra till stadshagen. så vi skyndade oss och sprang nästan hemifrån, när vi kom fram till tunnelbanan så hade den precis åkt o nästa gick inte förrän en kvart senare, då kom jag på att jag inte böjt mina ögonfransar o höll på att få panik så vi sprang tillbaks hem till mig o hämtade ögonfransböjaren haha =)
när vi väl kom till stadshagen träffade vi två killkompisar som sa att det inte fanns nå folk alls o vi visste inte vad vi skulle göra.. jag ringde michael o han sa att han var i La Isla så han skulle inte till stadshagen. vi gick iaf in. och det fanns kanske 4-5 personer till där inne och klockan var nästan 12 så d va lite skumt.. men vi dansade iaf och sen så började folket att komma. vid halv ett, kom michael dit med sin pappa. då blev det ännu bättre. vi dansade hela kvällen och hade så kul! :) har en bild på mig från den kvällen någonstans, så jag lägger upp den sen =)

vi åkte hem till michael när festen slutade o jempan som jag var med drog nån annanstans ;)
i lördags vaknade vi vid 12 och han åt frukost, jag låg kvar i sängen. sen skulle han jobba så jag drog hem.. jag var fortfarande sååå trött så jag sov i några timmar när jag kom hem och sen drog jag och mamma till kista. vi skulle på bio. men det fanns ingen film vi ville se där, så vi åkte till sergel, o där fanns heller inte någon film vi ville se.. så vi bestämde oss för att hyra film i fridhemsplan och köpa en massa gott hem istället. jennifer var hemma hos mig så när vi kom dit lagade vi mat o åt, sen kollade vi på en film o då kom michael hem t mig. vi kollade på andra filmen o vid halv 4 slutade den. så vi pratade en stund o vid halv 5 gick vi o la oss.. vi kollade på tv o sen somnade vi.

igår vaknade vi vid halv elva o käkade frukost o så, lite senare sov vi igen o vid sex gick jag upp o lagade mat, jag gjorde revbensspjäll med ris o sallad. michael gick upp under tiden och jennifer kom hem t mig o hämtade sina grejer.
sen åt vi.

vi duschade o fixade oss o sånt snabbt, vi va tvugna att dra kl 8 för att vara i stan vid halv 9 för att se någon film som gick vid 9 eller senare.. vi gick först till Saga men där fanns ingen film vi ville se, så vi drog t Sergel o bestämde oss för att kolla på Valkyria, den filmen är skit bra alltså, på riktigt! :) vi kom hem vid tolv o låg o tänkte ut o namn till vår son som är på väg =) vi kom på några men inte säkert än så jag skrivet inget än hihi =) förresten så fick vi en spjällsäng igår, den e nästan helt ny o den e sååå fin! vi har börjat få lite mer saker, lite kläder och sånt.. fick ett skit snyggt set (tröja och byxor) i vitt av Camilla, såå snygg! o massa små saker som e hur fina som helst. o idag fick vi en nappflaska av michaels pappas fru.. med alfons åberg på! PERFEKT! jag ääälskade alfons när jag var liten hihi :))

snart ska jag iväg o träffa johanna o gå runt i stan en stund, sen ska jag träffa min underbara pojkvän och pappa till min son(!) o vi ska till kista o gå runt o kolla lite saker t Mr Pipas.

nu ska jag vila en stund, har sååå ont i ryggen och ner mot benet.. o förresten så har jag börjat känna pipas sparka o röra sig =) jag är ju i femte månaden så det var på tiden.. men det "konstiga" är att jag inte fått nå bröstmjölk än o alla jag vet har haft det sen typ 4 månaden.. men, mamma fick inte det förrän vi föddes.. jag o mina syskon alltså.. så ja det är nog olika.. hihi men allt e bra annars! på onsdag har jag kontroll igen.. ska dit med min bebis såklart :)

försöker att skriva sen, massa pussar o kramar!!

lite bilder :)
  
    jag o bebis i bion         älskling på väg hem        puss mi amor                   mi corazón
       

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv den nya biben om du vill :O

2009-03-16 @ 17:23:45
Postat av: karo

tack, väntade bara på att du skulle godkänna den! :)

2009-03-17 @ 15:52:04
URL: http://krooo.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka fina bilder på dig och michael :)

2009-03-25 @ 22:04:18
URL: http://vendelaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0