kul kul

1. Hur gammal är du om fem år?
23
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

min dunderbara bojkven

3. Hur lång är du?

159 typ

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

gran torino tror jag

5. Vem ringde du senast?

lulu

6. Vem ringde dig senast?

michael

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

Nej, vrf? Var e du?

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

beror på humöret

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

skilda

10. När såg du senast din mamma?

imorse

11. Vilken ögonfärg har du?

brungröna

12. När vaknade du i dag?

vid tolv

13. Vilken är din favoritjulsång?

ingen speciell

14. Vilken är din favoritplats?

mitt rum

15. Vilken plats föredrar du minst?

lilla garderoben hemma, läskigt.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

i ett hus med min man o våra tre barn

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

det som kan finnas under sängen, fortfarande..

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

en bild på michael, idag.

19. Hur stor är din säng?

150 x 200

20. Har du stationär eller bärbar dator?

stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

det beror på med vem ;)

22. Hur många kuddar har du i sängen?

3, en är borta kom jag precis på :O

23. Hur många landskap har du bott i?

geografi var inte min starka sida...

24. Vilka städer har du bott i?

stockholm, santiago och quilpue (chile)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

klackar

26. Är du social?

för det mesta

27. Vilken är din favoritglass?

calippo cola

28. Vilken är din favoritefterrätt?

pinnglass eller vanilj glass med persikor

29. Tycker du om kinamat?

ja galet

30. Tycker du om kaffe?

ibland, med mjölk =)

31. Vad dricker du till frukost?

te, kaffe eller äppeljuice

32. Sover du på någon särskild sida?

vänstra har det blivit sista tiden

33. Kan du spela poker?

nej

34. Tycker du om att mysa/kela?

ja, med min babyyy.

35. Är du en beroendemänniska?

nej men väldigt trög då jag inte förstår frågan

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

ja usch

37. Vill du ha barn?

hallååå min pipas e faktiskt på g!

38. Kan du några andra språk än svenska?

engelska, spanska o hijoeputa språket..
39. Har du någonsin åkt ambulans?

ja men då satt jag med chauffören

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

havet

41. Vad spenderar du helst pengar på?

kläder, smink o sånt..

42. Äger du dyrbara smycken?

ja d dyraste kommer från gina haha driver

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

simpsons, vänner..

44. Kan du rulla med tungan?

rulla vad?

45. Vem är den roligaste människan du känner?

jennifer o min kille

46. Sover du med gosedjur?

ja, med en jääätte stor björn! han heter michael

47. Vad har du för ringsignal?

beror på vem som ringer men daddy yankee - get up get down

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

ja o dom brukar jag ha på mig varje dag haha nej?

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

min systersdotters mobil

50. Flirtar du mycket?

i sånna fall när jag e singel..

51. Kan du byta olja på bilen?

vilken bil?

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

ja asså fick det sist då jag körde hummern

53. Vilken var den senaste boken du läste?

flickan som inte fick finnas

54. Läser du dagstidningen?

räknas city o metro?

55. Prenumererar du på någon veckotidning?

nej men jag köper ofta..

56. Dansar du i bilen?

i vilken bil?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

på tvn, urban heter den o e fett tung

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

typ carolina <3 michael

59. När var du i kyrkan senast?
i kyrkan - 2005 på möte, förra söndagen..
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

johan, han var inte min lärare, men han var lärare på skolan o han va katttt

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

3 nätter tror jag det var

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

min älskling som har varit hur underbar som helst hela tiden, o mamma som gör något extra speciellt för mig varje dag!


Kommentarer
Postat av: Jettiita

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

johan, han var inte min lärare, men han var lärare på skolan o han va katttt..



HAHAHAHA ja kmr ihåg hur du dog för honom varje gång han gick förbi oss :D moahahah

2009-03-26 @ 11:53:33
URL: http://jettiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0