kontroll

idag ska jag på pipas kontroll =) självklart ska michael med, så jag ska röra mig hemåt snart för att duscha o fixa mig o sen dra t stan, träffa min baby. dra t enskede gårds gymnasiumet och sen röra oss tillbaks till kista för att gå på kontrollen =)
allt e bra med mig och pipas, har bara inte orkat blogga. han rör sig hela tiden och nu känner jag av det faktiskt, oxå med handen. om jag lägger den på magen alltså hihi =) helt underbart!

vi har börjat tänka på namn, eller alltså kommit på några.. men jag skriver namnet när det är 100.

nu måste jag röra på min stora gött hahah

puss o kram, ha en super bra dag!


o så måste jag säga att jag älskar michael och min jennifer såååå jävla mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0