bibelns andra del, haha!

jag åkte hem vid tolv, duschade, fixade mig o drog t stan.. när vi var på väg till gymnasiet så märkte vi att det var för lite tid vi hade på oss att hinna åka dit, göra det vi måste göra o sen åka hela vägen tillbaks till kista. så vi hoppade av o tunnelbanan kom precis så vi åkte till fridhemsplan o bytte där mot akalla.
jag var sååå hungrig! hade bara käkat smörgåsrån till frukost.. iaf, jag kollade lite i gina o han fick såklart stå där med mig o kolla.. o säga ja eller nej till kläderna jag visade honom haha.
vi gick till mama mia o blev insläppta på en gång, vi pratade lite. jag fick ta blodprov o så fick vi höra på hjärtat, allt var jätte bra sa hon. jag har lågt blodtryck men hon sa att det var bra o att jag var frisk.. fick svar på proven jag tagit o allt var jätte bra där med =) vi pratade lite o fick lite info om kurser o sånt, jag vägde mig och sen så fick vi resten av tiderna vi har där i mama mia. sista kontrollen är i slutet av juli då pipas är beräknad men eftersom jag är förstföderska så får jag räkna med två veckor till och så sa hon att pojkar är lite segare än flickor på att födas.. så ja, det blir någon gång i augusti..längtar!!
jag har bara 7 kontroller kvar.. det är verkligen BARA för det är 3 veckor mellan varje nu.. eller efter nästa kontroll.
då ska de oxå mäta min mage, för då kommer jag vara i 24 veckan ungefär..
namnet e fortfarande inte hundra så d kommer upp nån annan dag..
efter att vi varit på kontrollen gick vi o åt, sen gick vi runt lite o kollade o fan vad kul vi hade :)
jag var såå trött så vi skulle röra oss hem till honom men först bjöd han på glass, ÄLSKLING! nu är vi hos honom, jag har precis ätit citron med salt som jag ääälskar! o ska snart kolla på film, eller kanske spela lite ps2 först.. igår spelade vi golden eye men jag sög så vi spelade crash lite men då ville jag hellre spela fotboll så vi spelade lite men när jag gjorde självmål så stängde jag av skiten o då kollade vi på Gran Torino istället.. den var helt okej, men ingen film jag skulle vilja se på bio (som jag ville)..

men idag ska vi kolla på The Unborn och Thick as Thieves, hoppas att de är bra!
ni får ha en jätte mysig kväll, för de tänker VI ha! :) PUSS å KRAAAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah! jag väntade på forsättningen fan :D

2009-03-21 @ 16:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0