blalalala jag älskar diggg zamora!!

jag la upp bilderna men fick inga kommentarer, va ere för stil? haha d e lugnt, för den här gången ;p
iaf. han kom hem till mig vid 9 o då åt vi, han duschade o sen fick han massage av mamma. medans han fick det satt jag vid datan o målade naglarna,det fick bli rosa =)
vid elva gick min baby o jag o la oss o kollade på tv, vi somnade inte förrän kl 1 o d va lite synd eftersom han skulle upp så tidigt idag för att gå t skolan.. jag trodde att jag började tio i 12 idag men sen kom jag på att det är onsdag o då börjar jag halv 3, inte för att jag var i skolan men iaf..
vi vaknade vid halv 8 o jag fixade frukost till honom, när han drog till skolan gick jag o la mig o somnade med Disney Channel på, haha fett skönt. han ringde o väckte mig vid tolv o då gick jag upp, käkade frulle o gjorde i ordning mig för att dra t gymmet där jag ska börja träna, fitness24seven i stadshagen. drog dit men det var stängt, d e tydligen bara öppet mellan 16-19 för blivande medlemmar o så.. så jag gick tillbaks till tuben o skulle hoppa på samma tåg som min bebis skulle ta i stan. vi pratade i tel o så sa han att han skulle ringa mig snart, han skulle ba göra nåt.. o sen när hjulsta tåget kom så hoppade han av, fetttt söt han hade åkt dit m tåget innan istället för att vänta på akalla tåget.. haha skit gullig =D
vi drog hem t honom, han duschade o gjorde i ordning sig till jobbet o jag fixade mat åt honom. han åt o så drog vi.. jag åkte hem t min syrra o ja, här e jag fortfarande.. väntar på mamma som glömt sin lur hemma o nu vet jag inte var hon e eller när hon kommer hem :(

imorgon ska jag t gymmet o skriva in mig, på riktigt!! o sen ska vi kolla barnvagn, o seeeeen vara med bebisen såklart :)
jag kanske skriver mer lite senare, men alltså det e typ bara 2-3 personer som kommenterar o jag har flera läsare så sluta snåla med era kommentarer.. kom igen nuuuuu! :D

pussssss så länge då ;)

juste, vill bara säga att jag e världens lyckligaste tjej! jag ÄLSKAR min son, min familj, mina vänner och min pojkvän såååååååååååå jäääätte mycket!! :D de e bääääst, heeelt klart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0