alååå

hej =)
det var några dagar sist asså men jag har fortfarande inte fixat datan.. ska göra det idag..
 i måndags fyllde jag o michael 7 månader så jag var hos syrran o gjorde ljus till honom, ett svart ljus i ett litet glas typ..det blev fett snyggt, och så höll vi på med decoupage med syrran oxå så jag gjorde fram och bak sida till en tändsticksask, den blev oxå svart.. på framsidan har den två vita filthjärtan som jag klistrat fast, och baksidan har ett "silvernät" typ och ett rosa filthjärta haha, den blev skit grym asså.. han blev glad iaf :))

han kom t min syrra efter jobbet, o sen drog vi hem t mig..chillade där ett tag, sen gick han.
senare kom jempan till mig, vi chillade till ganska sent o vaknade ganska sent igår.. vi var ute o åkte påse, istället för pulka, med flickorna o mamma o d va hur kul som helst men jag var sååååååå trött efter det haha sjukt!
efter det, åkte jempan hem och jag gick hem t mig.. åt o kollade på tv sen resten av kvällen med mamma.. vid halv 2 gick vi o la oss, o idag vaknade jag halv 1, börjar ju halv 3 på onsdagar..så jag drog på idrotten. var där, mötte jempan o johanna o drog t stan.. åt o gick runt o kollade lite grejer.. finns sååå jävla söta converse skor till pipas som han bara MÅSTE och SKA ha :) o såå snygga adidas tröjor o byxor ohh längtar!! :))

man börjar se lite mer av magen, så när jag fixat datan hemma ska jag nog ta bild o lägga upp..
nu ska jag äta plättar med familjen o sen ska jag möta mamma :)

pussssssss o kraaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Yenni

Längtar tills bilderna kommer på din mage<3

2009-03-11 @ 23:11:38
Postat av: Anonym

jag längtar oxooo hihihhi !

2009-03-11 @ 23:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0