oj då

hade råkat spara inlägget jag skrev igår när jag kom hem från simhallen..
vi hade iaf jätte kul och det var jätte mysigt oxå =)
vi motionsimmade i ungefär en timme först och sen så gick vi till själva äventyrsbassängen, o så badade vi ute oxå, det var jääätte skönt! :)

när vi var på g hem gick vi förbi ICA o köpte lite grejer hem, skulle baka kokosbollar men jag glömde köpa margarin o d va slut på de hemma (hos M) så det blev inte av.. vi la oss vid 10 o somnade vid elva, jag sov sååå gott inatt.. till idag, vid 5 när han skulle till jobbet.. jag somnade om o vaknade kl 10 av en HEMSK mardröm.. som tur är så var det bara en (mar)dröm.

jag kollade lite på tv käkade frukost, o så beställde jag oxå hem en såndär vatten dammsugare, H2O vac turbo tror jag den heter, från tvins (typ som tvshop) o en sån dammsugare verkar vara mycket bättre än vanliga dammsugare då den här har vatten istället för påse o då samlar den in all damm där och ja, massa annat.. fick oxå en "hand-dammsugare" i paketet (fick betala lite extra) o ett längre rör till själva dammsugaren. tyckte det skulle passa perfekt att ha en sån hemma o speciellt nu när min lilla bebis kommer.. så är det lite extra rent i luften han andas in! =)

efter beställningen, ringde jag mamma o pratade en stund och sen somnade jag om, till tjugo i 3(!!!!) helt sjukt, var såååå trött!! gick upp o skalade ett äpple, rev det, la på sirap och åt.. MUUUMS! jag som inte alls tycker om äpple förutom äppeljuice som är den godaste drycken som finns, tyckte det var jätte gott =)
pratade lite med M's låtsasmamma och så städade jag hans rum.. det var fullt av damm och hans jävla matta tappar mer hår än mig haha..

vid 4 kom han hem, vi åt mat och medans han kollade på tv så klippte och målade jag naglarna rött..men fan vad jag hatar att ha korta naglar =( aja, de växer snart igen!
vi låg o myste en stund, senare gick vi o handlade margarin o när vi kom hem så gjorde jag kokosbollarna..
sen fixade jag mig och åkte hem, han ville verkligen inte o sa flera gånger med bebisröst "cuanto quisiera que se quedara solo una noche mas.." vilket betyder "hur mycket skulle inte jag vilja att du stannade bara en natt till" haha fyfan vad söt han är!! men jag åkte hem iaf, för jag har massor av saker att göra imorgon.. måste ringa till flera ställen, o så ska jag träna!

mamma mötte mig vid bussen, hon e såå bäääst! så nu ska jag vara social och prata en stund med henne, eller åtminstone kolla på tv med henne så att hon inte känner sig mer ensam än vad hon varit.. (gud vad taskig jag är som lämnar henne ensam så många dagar..måste faktiskt ändras!)

skriver mer imorgon, hoppas ni haft en bra dag! och kommentera gärna mer =) ska oxå börja kommentera.. sorry, e så dålig på det..

puss, kram och godnatt!

1. h2o vac turbo dammsugaren(bild tagen från google)    
2. hand-dammsugaren(bild tagen från google)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0