kontroll o hjärtslag

vi vaknade halv 9, helt stressade fixade vi oss o åt o drog t bussen o när vi satt på bussen på g t mama mia i Kista, där jag har mina kontroller, o när vi satt på bussen så ringde barnmorskan och sa att jag hade tid kl 9 o inte 9.30..SMAAART KARO! fick panik för jag ville verkligen inte missa den tiden men som tur är hade patienten efter mig avbokat, så istället för bara en halvtimmes besök hos barnmorskan fick jag en hel timme, skit bra tyckte jag!
vi pratade en massa o hon gav mig en massa information o sånt, sen tog hon blodtrycket på mig o en massa blodprover.. o det bästa av allt var att vi fick höra bebisens hjärtslag, fett gulligt!! 'michael satt där o höll min hand o hade ett leende från öra t öra, underbart! =D

mår inge bra nu o så pratar jag i tel, skriver mer imorgon..

PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0