torsdag den 12

ohh imorgon är det fredag den 13..läskigt! för något år sen var jag o jennifer ute precis fredag den 13 o ja, d va inte kul..näst sista fredag den 13 var jag mitt ute i en skog o då blev jag och en kompis jagade av hennes dåvarande pojkvän..det var INTE kul alltså.. o imorgon så har jag engelska prov om typ häxor o massa shit..precis t det datumet.. =/
hoppas inget annat läskigt händer hihi, ska ändå vara med min bebis =D

iaf..
idag var jag inte i skolan, jag mådde dåligt hela natten o då kunde jag ju inte sova, och i morse när jag mådde bättre så var jag ju hur trött som helst..så jag sov till sent o sen träffade jag michael i kista, han hade tid hos tandisen så vi gick dit o sen åkte han hem o skulle byta om t sina jobbarkläder fyfan vad han är heeeeeeet i dom!! iaf, jag träffade jempan i kista när han var hemma, sen när han åkte tillbaks t kista sa vi hejdå o sen så gick han. då gick jag o jempan runt i kista o träffade micke, som oxå fick gå runt m oss en stund..sen skulle vi alla dra hem så, d blev ba en kort sväng vi tog ;p

jag kom hem, åt såklart, la mig o kolla på tv men bestämde mig för att plugga till imorgon, så det gjorde jag o d va inte kul asså.. =(
nu väntar jag på att älsklingen min ska ringa o så väntar jag på att mamma ska komma hem med min choklad som jag e sååå jävla sugen på!
o inte vilken som helst..för d första ska det vara Marabou, inge annat shit. o sen ska d va apelsin krokant...ÅÅÅH mamma kom hem fort!!!

hihi ska iaf lyssna på lite musik nu o ba chiiiiilla asså ;)

puss å kraaaam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0