sorry

har inte orkar blogga, har inte ens pallat sitta så mkt vid datan..
jag har varit jätte sensible, kmr inte ens på ordet på svenska hahah ;p
men jag har iaf tagit det lugnt o nu e jag hos min bebis som sitter i vardagsrummet m sin pappa som kom hem från colombia igår =D

lägger in den här grejen som jag hittade på jettix sida men med min svar dårå :D

Vilken svordom använder du mest?

hijoeputa
Äger du en iPod?
haha nej..

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
10:15

Hur många resväskor äger du?
två

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
både och.. 

Vilken var den senaste filmen du såg?
righteous kill
Har någon av dina vänner barn?
nej men en från familjen o en kompis e gravida, o jag dårå..

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
köpa? biljett t nåt varmt ställe asså..

Har någon någonsin kallat dig lat?
haha ja..=/

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
en bränd reggaeton skiva

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
 vanlig mjölk

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
yes..

Använder du huvtröjor?
kan hända..

Kan du vissla?
jätte fint o högt hahaha

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
ja, i chile..

Vem var den senaste som ringde dig?
"viktoria" men så fort jag svarade så la hon på..

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
haha jag vet att dom gör, de har inget bättre för sig..
Tittade du på tecknat när du var liten?
gör det fortfarande men väldigt sällan då jag tkr att det suger.

Hur många syskon har du?
3 systrar från mamma o en bror från pappa 

Vilken film kan du alla replikerna till?
GRASE spikat och föräldrafällan

Äger du några band-t-shirts?
haha nope

När flög du senast?
april, hem från chile

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
3 och en matbordssoffa typ

Läser du för skojs skull?
jaaaa hela tiden

Pratar du några andra språk?
Spanska o english, o hijoeputa språket haha

Diskar du din egen disk?
när mamma ber mig snällt hahah, ja det gör jag..när jag e hemma

Har du gråtit offentligt?
gråta-offentligt e mitt andra namn

Har du en stationär dator eller en laptop?
en stationär hemma o en bärbar hos min bebis 

Försöker du alltid lära dig nya saker?
yes, men sen så kär man sig nya saker varje dag ändå..

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
har tre piercingar, en PÅ läppen, en i ögonbrynet o en i örat..ska tatuera jennifers o mitt barns namn

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
spelar ingen roll, dagens dejter e typ att stå i porten o röka

Kan du kasta macka?
ja, brukar göra det när jag har tråkigt eller inte är i skolan..hahah 

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
eh ja?helt onödig fråga

Har du en blogg?
ja..

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
var? jag går fortfarande i gymnasiet o ja kan tala om för er att det står mellan matte och historia

Gillar du din boendesituation?
yess

Vilken är din favoritfrukt?
apelsin o kiwi
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
haha neeeeeeeeej

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
19, helt onödig ålder!

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
ganska faktiskt..

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
michael men det gick över på mindre än en minut

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
min baba valde det, han måste ha varit beng hahah

Gillar du senap?
på mat ja

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
vore fett jävla skönt men jag skulle aldrig våga 

Sover du på sida, mage eller rygg?
alla möjliga, måste passa på nu när magen inte stör hihi
Har du någonsin köpt något från eBay?
nejsan

Tycker du om att krama folk?
ja faktiskt, är ganska kärleksfull av mig

Skulle du säga att du är trendig?
haha nej normalt  typ

Äger du en digitalkamera?¨
ja absolut 

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
skulle säga att jag hade kille?

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
star wars? no thanks.

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
oufff ska jag verkligen nämna alla?
Tycker du att du är attraktiv?
ja faktiskt asså

Vad är du allergisk mot?
vet inte..

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
nej

Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
kan jag inte tala om än hihi

Vad har du på dig?
svarta jeans, en vit body och en såndär kort "jacka" från gina
Vad var den senaste musik du lyssnade på?

confundido estoy

pusss å kraaaam! godnatttttt


Kommentarer
Postat av: Jettiita

diin baxare :O o den där låten är MIIN :D

2009-02-02 @ 12:26:33
URL: http://jettiita.blogg.se/
Postat av: Jettiita

din baxare :O den där låten är MIIN , ja har gjort den :P

2009-02-02 @ 12:27:48
URL: http://jettiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0