skööönt

hej =D

idag började jag halv 3, o jag hade bara idrott..som jag inte ens fick vara med på haha ;p
jag fick värsta luste att träna så jag smsa syrran o så bestämde vi för att gå o träna step uppe i simhallen. vi ska dra om typ en kvart hihi fyfan vad skönt. när vi slutat ska jag hem o plugga, har engelska prov på fredag och det bara måste gå bra!
imorgon börjar jag tio i tolv. men ikväll får jag sova utan min bebis =( stackars älskling gick upp innan sex för att dra t jobbet o han jobbar t 8-halv 9 på kvällen..stackars lilla bebis =( men han e så jääävla duktig!

saknar jennifer som faaaaaan =( men hon e nånstans  och jag e 100 på att hon inte har det tråkigt alls :D
ska försöka träffa henne imorgon, annars på fredag. MÅSTE vara med henne nu när hon e hemma hihi
vet inte om jag har sagt att jag fick jätte söta bebis kläder av henne, jag ska ta bild på plaggen o sätta upp dom så ni får se =D UNDERBARA SYSTER!

jag har pluggat en massa under veckan o måste fortsätta göra det, måste klara den här terminen med bra betyg. iaf så långt jag kan gå..

på fredag ska jag vara med bebis såklart o kanske jempan dårå..HOPPAS vi drar ut o festar eller nåt..o på lördag så ska jag självklart vara med bebis eftersom det är alla hjärtans dag hihi åhh vad mysigt!

nej, nu måste jag fixa mig o dra upp t simhallen.. vill ba köra ett hårt pass men d får bli om några månader för nu måste jag ta det lugnt.. d blir bra ändå..
önska mig lycka till!

jättestora banan kramar till allihopa hahah ;p speciellt t johanna som fick äta själv idag =( hihi <3

Kommentarer
Postat av: Yenni

De bra ju karo! haha step up :)<3

2009-02-11 @ 22:01:07
URL: http://yenzah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0