skola

HEJ! :D
nu e jag på g igen! så jääävla skönt att komma upp på morgonen istället för att sova heeela dagen..nej, kanske inte men det är iaf skönt att komma till skolan igen..var ett tag sen.
bebis kom hem t mig o vi fixade med boxen i mitt rum, sen kollade vi på tv en stund..o då bestämde han sig för att sova m mig =) bäst! vi somnade ganska sent, men det var sååå mysigt hihi, rummet blev mycket mysigare nu än vad det varit förut.. TACK MICHAEL!

han ville verkligen att jag skulle somna tidigt så att jag inte skulle vara på dåligt humör när jag vaknade idag..men HUR skulle jag kunna vara på dåligt humör kl 08:10 när jag vaknade bredvid mi reycito?! nej, det går bara inte hihi..
och så var han ju liiika söt som vanligt.. =) självklart ville han att jag skulle sätta på tecknat och det fick mig på ännu bättre humör så det ska jag nog börja sätta på, på morgonen innan skolan..hihi

iaf, vi duschade, gjorde oss i ordning och åt..sen fick vi skynda t våra skolor.. första lektionen för mig var matte, o d gick jätte bra.. eftersom jag pluggat ganska mycket så förstod jag allt..(hade till och med gjort en läxa utan att veta om det..) läraren var nöjd med mig idag..det var ett tag sen! haha ;p

nu sitter jag gå på tråkiga svenskan o vill bara åka hem o lägga mig på sängen o kolla på tv.. men jag har mentorstid och engelska kvar =/

min graviditet

idag är jag i fjärde månaden o 4 dagen, alltså 16 veckor o 4 dagar.. och jag har läst att man ska börja kunna känna barnet sparka eller så..man skulle typ lägga sig på mage en stund och sen så kom de, o efter det skulle man känna alltid känna igen de.. jag har gjort det men jag känner inte något än..vill verkligen! men det kanske är för tidigt än..jag har iaf börjat få liiite mer mage o illamåendet har varit borta ett tag.. har börjat med mina järntabletter och jag känner att jag är mindre hängig..skönt faktiskt..

den 4 mars får jag reda på vad det är för kön.. har alltid velat att första barnet ska vara pojke, men egentligen spelar det ingen roll.. =)

måste oxå GRATTA min syster Eve som oxå är gravid, hon har 6 veckor mindre..men ååhh vad kul det ska bli!! GRATTIS SYRRAN! älskar dig o frutillita massssor!

nej nu måste jag fortsätta skriva novell.. skriver snart igen!

bamsekraaaaaaaaaam från mig å pipas :)

Kommentarer
Postat av: Zoe

oh va mysiiiiiigt gumman .. kan tänka mig att de e fett spännande att kunna känna bebisens sparkar.

O ännu roligare att du o din syster e gravida samtidigt ohhhh va myyys ! puss pusss linda <3

2009-02-17 @ 13:32:06
URL: http://zooe.blogg.se/
Postat av: karo

jaa verkligen hihi :D

ja alltså det är helt sjukt.. haha men heeeelt underbart..vi vet ju vad den andra går igenom.. hihi :D

pussss <3

2009-02-17 @ 19:03:48
URL: http://krooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0