rakim y ken y - un sueño

idag är det prick ett år sen jag kom till chile..vid den här tiden hade jag typ precis landat..GUD vad jag längtar tillbaks!
då lyssnade jag på den här låten hela tiden och kopplade den till en person i chile, och en annan låt som jag oxå lyssnade på var tony dize - dime.. den påminde mig oxå om personen som fan, o snart skulle jag få träffa personen..OH!
iaf.

sitter och lyssnar på låtarna och vill åka till chile, inte för personen, utan för att det är så jävla skönt därborta..har fan mer kompisar där än här o så har jag ju pappa, syrran och en maaaassa släktingar!
jag vill till colombia och sen till chile, så vi får hoppas på att det går.. det gäller att bara fortsätta spara pengar..hoppas!

"las horas pasan y yo sigo aqui, extrañandote..
es como un vicio que me amarra a ti y yo sigo deseandote"

min graviditet

idag är jag i vecka 17, hade trott att jag inte fick träna med magen och inte sola solarium för att jag hört det någonstans.. o det tyckte jag var lite tråkigt.. men så smsade äldsta syrran mig idag..såhär skrev hon "syrran, jag läse på gravid.se att d bara e bra att träna under graviditeten o att man kan träna vad som helst så länge man känner att d e ok..du behöver ju inte ta i så mkt, o tvärtom så står d att man ska träna mage och bäckenmusklerna så länge du kan för du klarar förlossningen o återhämtningen bättre :) så träna på! :)"

blev såklart skit glad, så jag ska köpa gymkortet så fort jag får mitt studiebidrag..
det gick typ 3 minuter o så får jag ett till sms.. den här gången står det såhär;

"O en annan grej, du får visst sola i solarium, bara inte överdrivet: :)"
DÅ blev jag skit glad.. ohh vad skönt för det finns ett skitbra solarium i väsby där jag ska sola nån gång då o då..bara för att få lite färg.. det kostar visst lite mer än andra ställen men det är ju jätte bra så d får va :)

tillbaks till graviditeten, jag känner mig bättre..fast jag får lock för speciellt ett öra hela tiden..det känns skit jobbigt men finns inte så mkt jag kan göra..
vet inte om jag sagt att jag har tid den 4 mars hos Mama Mia för att ta reda på vad det är för kön :) längtar!

nu ska jag fortsätta lyssna på musik o städa lite innan mamma kommer hem, o jempan oxå hihi
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Natalie

hej gumman hoppas allt är bra med dig! du börjar ju komma igång riktigt bra med din blogg.. tycker den är rolig och läsa. Fortsätt skriva mer hehe =)

ha en underbar forsatt trevlig helg.



puss

2009-02-21 @ 21:39:47
URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/
Postat av: karo

hej! hihi tack vad gullig du är..

gillar din blogg mkt oxå :)



tack d samma!

puss

2009-02-26 @ 15:30:19
URL: http://krooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0