nu e jag på g igen!

hej på er, ni som läser min blogg :)
hoppas allt e bra m er.. med mig har d varit lite uppochner faktiskt, har mått bra sen varit jätte sjuk o dagen efter bara varit trött o hängig. men allt funkar nu, JEMPAN kom ju hem från Chile i måndags o då fick jag en massa presenter, bästa var ju ändå lilla tshirten t min bebis där d står PIPAS på haha, sååå jääävla grym! iaf, så har jag varit hos jennifer, käkat gott o kollat på film. snackat en massa o kramat varandra o ba varit tvugna att säga till varandra varje halvtimme att "jag e så glad över att få va m dig nu, jag har saknat dig så mycket" o sen en till kram. UNDERBART!
vi har varit en massa hos henne o haft jätte mysigt. igår kollade vi på en skit bra film; En officer och en gentleman
alltså, den e så jäääääävla grym! o han e så jäääävla het..fyfan! iaf, efter det somnade vi och jag fick till och med sova med henne i typ en timme tills hon gick o la sig med sin mamma =(
jag vaknade vid kl 10, käkade en jättegod frukost hennes mamma gjort o sen åkte jag till skolan,börjar ju som sagt 12:15 på onsdagar.
först hade vi lästimme o sen idrott, vi slutade vid 4 o då fick vi åka tillbaks t skolan för vi skulle jobba med ett projekt, sitter i skolan nu förresten.. MEN, vi måste ringa någon från Socialdemokraterna för att få mer fakta om arbetet vi jobbar med.. vi behöver helt klart, mer tid.

snart ska jag hem o käka, kolla på tv o umgås m mamma som jag saknat dom här två dagarna.. förresten har jag inte sovit hemma på några dagar, har ju sovit hos michael o sen hos jempan. ikväll blir det min säng, men först blir det boken; Eskort jag lånat här i skolan, ÄLSKAR att läsa..har läst minst 7-8 böcker på typ 2 månader =)

Nu ska jag försöka jobba lite..måste verkligen få bra betyg den här terminen eftersom det kommer bli min sista termin på ett år, för från och med sommarlovet ska jag vara mammaledig!
jag e i 14 veckan, på fredag 15de. fett mysigt o snart ska jag o michael på ultraljud o se på pipas hihi.
illamåendet e borta, men ibland kommer det tillbaks o då får jag ta postafen som hjälper otroligt mycket!
och så måste jag..

köpa järn tabletter
fortsätta ta mina vitaminer
köpa lite bebis kläder bara för att få börja känna att det är på riktigt
kolla barnvagn o måla om i rummet, fast det får bli om ett tag.


nej nu måste jag verkligen jobba.. ska fortsätta skriva så ofta jag kan =D

PUSSS Å KRAM PÅ AAAALLIHOPA!!!

här kommer en bild på mina underbara flickor mimi och toti

 ÄLSKAR MINA BEBISAR SÅÅÅÅ MYCKET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0