mini shopping

hej! :)
dagen då jag skrev sista inlägget, gjorde vi faktiskt inte så mycket mer än att kolla på Juanes en liten stund, o sen kolla på film..tills vi somnade, jag o jempan alltså..

vi vaknade vid 1 dagen efter och softade hemma tills mamma kom hem, vi fixade oss o drog t väsby. gick runt i centrum lite, åkte upp hem t jempan o sen gick vi ner t solariumet.. det var sååååå skönt att bara ligga där o lyssna på musik o känna den där sköna värmen i tjugo minuter.. jag ville inte att tiden skulle gå haha ;p

när vi var klara, cyklade jempan hem och jag drog hem t mig.. mötte adrian, som var på väg hem, i sollentuna..vi pratade lite o sådär.. när jag kom hem hade mamma gjort ost och skinkpaj o flickorna o eve (syrran) hade bakat bullar.
vi åt, pratade o skrattade en massa.. klockan tolv satte på vi chilenska kanalen o kollade på en serie.. sen fick vi vänta i en timme tills el festival d viña började.
samtidigt smsade jag med pappa och annie(syrran) som bor i chile, och som var på festivalen..de sa att de hade en stor sverige flagga, o ja..vi såg faktiskt den.. flaggan alltså, inte dom.. de stog bredvid några som hade norge flagga så därför visste vi vilka det var.. hihi kul!
men iaf.. kollade på santana som vid kl halv 4 fortfarande spelade. o då orkade jag inte nå mer, så jag somnade.. vaknade när dinamita show hade börjat men var sååå trött så jag bara stängde av tvn..

idag vid ett vaknade jag av en otroligt "bra låt" som emely o tiziana sjöng.. o när jag försökte skrika att de skulle vara tysta så svek halsen mig.. shit vad ont jag hade, och har.. eftersom kl ändå var ett nånting så gick jag upp..
käkade frulle m familjen o sen så började jag fixa mig.. men fan vad förkyld jag var, och är..

betalade mina räkningar och så drog jag o mamma t kista o shoppade lite. hon köpte sina krämer o underlagskräm o sånt.. jag däremot köpte, en stickad "väst" (kofta), underkläder o cotton pads från Cubus, underlagskräm, rouge och Summer glow (kräm) från H&M, ett "orange" linne o svarta jeans tights från Gina och två ansiktsmasker från KICKS..

slänger in en bild på det jag köpte (bilden e lite keff men det beror bara på min keffa mobil =))

så nu har jag fyllt min garderob lite mer, fastän det jag egentligen borde göra är att rensa den.. har så mycket skit jag inte använder.. om jag orkar gör jag det snart..annars nån annan dag ;p

imorgon ska min bebis komma på vår familjemiddag.. vi har inte träffats på några dagar eftersom han jobbar och jag har gjort annat.. hihi. snart är det onsdag och då får vi reda på könet  på pipas.. som jag sa t jenni "då får vi reda på om det är en pipasito eller en pipasita" haha =)

det får vara för ikväll men jag skriver nog imorgon, efter jag varit i kista o shoppat lite mer.. moahhaha :)
pussss o kraaam!



Kommentarer
Postat av: Emely och Tiziana

hahaha varför skule vi sluta den dum snut hahahahaha

2009-03-02 @ 12:08:21
Postat av: karo

hahaha du menar låten?

för att den var HEMSK emely!! hahaha

JAG ÄLSKAR ER!!

2009-03-02 @ 12:58:35
URL: http://krooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0