hemma o väntar!

tjaba tjena hallåååå :)

på mentorstiden fick jag närvaro rapporten..kanske borde kalla den för frånvaro haha ;p o mitt schema...såg att de ändrat samhälle på torsdagar, från första timmen till sista..det betyder att jag börjar lika tidigt som annars fast det var meningen att få börja senare på torsdagar.. får prata med läraren o se hur det blir..orka bild på morgonen..? aja..

sen hade vi ju engelska o då fick jag göra provet som egentligen var till fredagen den förra veckan, iaf.. jag hade ju pluggat till det och det gick ganska bra tror och hoppas jag! när jag var klar fick jag gå ner t klassrummet o kolla på en liten bit av filmen stand by me den e sååå bra hihi =) vi slutade två o då åkte jag direkt hem.

mamma hade lagat charquican (gryta av grönsaker, potatis och köttfärs) fetttt gott! åt o gick o la mig på sängen o kollade på tv.. skulle träna vid 5 men jag var helt död så jag sa d t syrran o efter en stund så skrev hon att hon kommit försent och de hade slutat släppa in så d va tur att jag inte gick..imorgon vill jag iaf träna.. läste att det är viktigt att hålla igång.. =)

imorgon har jag idrottsprov vid halv 3 men innan det ska jag o jempan (som är på väg till mig nununu!!!!!) överraska en väldigt speciell person hihihi mmmmmmhhh bra skit :)

NU ska jag bara sitta här o vänta tills jempan kommer..OHHH jag ska få vara med min bebisssssssss =D

nu e jag ännu mer glad än vanligt hihi PUSSARRRRR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0