glada kro

hej! jag var som sagt o tränade, det gick skit bra..tyckte verkligen om passet med tjejen (som var instruktör) som instruktör. ska nog gå på söndag oxå o sen nästa vecka..skulle ju börja med vattengympa men syrran vet inte när hon ska börja än o själv vill jag ju inte gå, så därför blir det "land" träning som gäller.. kanske till och med går på ett salsaareobics pass, vore ändå fett nice =)

iaf..kom hem, satte på musik..väääldigt högt, o hoppade in i duschen..det var så skönt! sen satte jag på mig badrocken och ba satt framför datan typ, väntade på att mamma skulle komma hem och åt..
har smsat lite m jempan som, som sagt, är i tyresö med daviii o fyfan vad vi har drivit..o sen skulle ju självklart el care chimbo (daviii) lägga sig i, d blev ba roligare haha ;p snackade oxå m min bebis som varit o jobbat på sina två jobb o var helt död på väg hem..han var verkligen död, man hörde det på hur han pratade o han typ sa samma saker flera gånger o märkte det sen..stackars lilla älskling :(
men som sagt e jag SÅÅÅ stolt över honom, min lilla plutt! :) imorgon efter skolan ska vi träffas i kista o vara en liten stund, sen ska han jobba och jag MÅSTE plugga vilket jag inte gjorde idag =/

nu ska jag iaf kolla på tv en stund o prata i tel med zoe hihi =) sen blir det nog sängeeeeeen.. jag e iaf jätte glad, jätte skönt =)

god natt, vi hörs imorgon. PUSSSSSSSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0