fredag..

vad snabbt tiden går! tråkigt att det redan e fredag.. vill ha en till veckas sportlov haha ;p
iaf.

idag har vi familje middag hemma typ, vi ska äta mammas goda empanadas =)
o så kommer michael oxå hihi :) senare på kvällen har jag ingen aning om vad jag ska göra.. kanske hittar på något m michael..

skulle t kista o köpa lite mer grejer men jag är så jävla förkyld att jag inte ens pallar röra på mig.. har så ont i halsen så jag knappt kan prata o feber o massa annat.. ohh sååå jobbigt! kunde inte ens sova inatt.. men men.

måste börja städa här o så måste jag duscha, kräma in mig med nya krämen, klä på mig, platta håret o sen sminka mig.. blääääää jag orkar inte!!

men jag måste.. så det får bli ett tråkigt inlägg

kraaam (kan inte pussas för jag smittttassss)

Kommentarer
Postat av: Jettii

spara en empanda till mej :) ja hämtar den när vi träffas nån gång :D <33

2009-02-27 @ 16:08:23
URL: http://jettiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0