förlåt..

jag e så himla dålig på att skriva i bloggen men får försöka att göra det bästa..förutom att jag är dålig på att uppdatera har jag en så otroligt seg data o det är inte så kul.. =/

iaf, jempan kom hem t mig o sov här i två dagar åååh vad roligt vi hade :D
vi skulle ju överraska någon speciell, och det var såklart min michael :) jag jempan och så får vi ju inte glömma johanna, åkte till hans skola och mötte honom där..hihi han blev glad sa han :D fettt söt!
när han slutade, åkte johanna till k, jempa till d, och jag åkte hem t honom med honom..vi chillade ett tag o sen skulle han träna, så jag rörde mig hemåt o mötte jempan som oxå va på väg t mig.. vi kom hem o åt, sen la vi oss på min säng..pratade lite o sov i några timmar.. mamma väckte oss för att hon ville att vi skulle följa med ner o handla så d gjorde vi o så passade vi på att köpa choklaaaad :D GISSA VILKEN?! apelsin krokaaaaaaant såklart haha

vi kom hem o åt igen..fast då tomamos 11 =) o sen kollade vi på Ghost med mamma. vi höll på att dö, förstår inte hur vi inte gjorde det.. jag hade värsta knuten i halsen i typ ett år o ville bara gråta haha ;p
iaf, efter det gick vi o la oss igen o somnade typ på en gång har jag för mig..

jag kan tyvärr inte skriva på bloggen om det jag gjorde igår MEN det har inget att göra med att ha gjort något konstigt, varit otrogen osv.. bara att vissa läser bloggen o d blir nog inte så bra då va ;p kan bara berätta att jag var med michael en stund o drog hem på kvällen.. nu jobbar min duktiga älskling så vi ses inte idag... för han jobbar till sent och jag ska ut o festaaa iii stadshageeeeeeeen igen :D o dansa ännu mer salsa o ännu mer reggaetonnnnn ;)

nu ska jag äta o vänta på jempan..

PUSS!! ha en hur trevlig helg som helst för det tänker VI ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0