bäst!

igår hade jag jätte mysigt med min bebis, mamma, min syster o hennes man..vi käkade gott o sen så kollade vi på film o åt en massa snacks o sånt..hihi jätte skönt var det! medans älskling fick massage av mamma (hon är massageterapeut, om inte jag nämnt det tidigare..bästa oxå!) så började vi kolla på bruce den allsmäktige o sen så kom älsklingen, han var heeelt död..haha bebis! mamma hade bakat äppelkaka oxå så det åt vi, fett gottt!
vi kollade klart på filmen sen gick min syrra o hennes man hem o vi kollade på tv o myyyste jätte mycket. väldigt senare gick vi o la oss...

idag, vaknade vi ganska sent o åt frukost..sen började vid med städningen i mitt rum, vi möblerade om och verkligen städade.. älskling gjorde det tunga jobbet och jag gick igenom varenda sak, fick jätte fina lådor av mamma, av typ trä där jag kan ha mina grejer i, skit bra! när allt var klart myyycket senare, fortsatte vid med resten av lägenheten..tack michael mi amor!! iaf, när vi var klara med allt, lagade vi mat o sen så träffade jag jempan som var här i tensta en snabbis..
när jag kom upp så låg bebis o sov på min säng, sååå jävla söt! ohhh bebissss.
så jag la mig bredvid honom o så myste vi en stund, o vid sju skulle han gå..så fort han gick började jag sakna honom o hans pussar..jag sov en liten stund o sen kollade jag på tv med mamma, sen duschade jag o precis efter det ringde han mig o så pratade vi en stund.

nu lyssnar jag på musik o snackar m jempan =).. förresten blev fredagen lyckad..vi drog t stadshagen o alla var där förutom michael som jobbat hela dagen så han var helt död.. vid 3 drog jag hem t honom, utan hans pappa (skule åka med honom)..orkade inte vara kvar t 5 plus att jag ville vara med min bebis, men jag dansade en massa o hade skit kul!

o det får räcka för idag.. hihi nu ska jag fortsätta lyssna på musik och prata m jempan min bebis!


pussar å kramar

och så en annan sak..vad är det med tjejer som inte kan hitta egna killar att ragga på? förstår inte att det kan vara ett så stort problem.. haha!

te amo michael mi amor, gracias por darle alegria a mi vida mi reycito precioso =)


Kommentarer
Postat av: jennifer blom

har inte häller förstått mig på det där riktigt ..

men men dom är väl svartsjuka på vad man har.

så synd bara att vissa killar gillar sånt och tror att de kan få alltihoppa , dessvärre fick ju jag visa ***** att jag inte tolerar sånt och därför är situationen som den är nu , men det är väl bara bättre för eller senare så måste de ju ske ;)

ville bara påpeka också att DANIELLA är största hora som lever , var bara tvungen =)

älskar dig min bebis kro altså du är fan det bästa som fins och den enda som får mina dagar att vara underbara utan dig inget miggg med 3 g :P

<3

2009-02-16 @ 04:21:17
Postat av: kro

hahaha ja älskling.. avundsjuka är precis vad dom är! men det är ju bara att passa på dom om man vet vad man har och var man har det man har ;)

om fallet inte är så, så är det ju bara att passa på snubben..lika bra att bli av med en idiot till pojkvän så fort som möjligt för att kunna ragga på andra hahaha ;) TUR att min pojkvän inte är en idiot..och det bästa av allt är att han är MIN pojkvän hihi =)

älskar diggg oxå mest av allt bebis..vi måste ses meeeeer än stadshagen dagar hahaha ;p TE AMO!!!! <3

2009-02-17 @ 11:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0