<3

igår skulle jag vara m bebis men d blev lite ändrade planer, så jag träffade jennifer o johanna som e världens bästa tjejer! vi va hos mig ett tag o sen åkte vi t johanna o åt, kollade på Nanny McPhee, då somnade vi.. men värsta gulliga johanna sa till mig att lägga mig på hennes skööööna hästens säng medans hon gick ut m jempan.
när d kom in la jempan sig bredvid mig o sen pratade vi lite skit o somnade grovt.
eftersom jag ALLTID sover mot väggen för att jag får panik när jag sover utåt, var jag den enda som sov skönt..jennifer fick anpassa sig efter hur jag låg och johanna sov på en otroligt smal madrass haha stackars =(
vaknade vid halv 12 o käkade frukost, sen fixade jag o jempan oss o drog hem t mig. vi hämtade våra grejer o drog vidare t henne.
där firade vi viktor m tårta o för min del alkoholfria drinkar hihi men det var jätte mysigt iaf.
sen fixade vi oss och vid halv 10 drog vi på fest i stadshagen, efter att ha varit där en stund kom min syrra o vi hade ganska kul asså men musiken..vet inte.. =/ iaf, vid halv 2 skulle jag dra hem t michael som jag saknattttt o hon skulle hem.
nu ligger jag på min babys säng o skriver o han e där ute o dricker m sin pappa o flera andra..
ska försöka sova nu, e heeeelt död!

pussssar å kramaaar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0