24/2

igår kom min bebis hem vid 4 o då åt vi av den goooda maten hans pappas fru lagat.. hon gör alltid så god colombiansk mat =)
michaels pappa hade sagt t mig att äta m dom, men jag sa att jag skulle vänta på michael.. o när bebis kom hem sa han t honom att jag var sjuk för att jag inte ville äta o att han tyckte att jag såg sjuk ut o så, då gick michael t rummet på en gång o satte sig vid sängen o frågade hur jag mådde o ba ställde en massa frågor.. haha jag försökte verkligen säga att jag mådde bra o att jag bara väntat på honom men han ba typ; du vet att du kan berätta om det är något..har det med bebisen att göra? varför är du sjuk? haha så till slut började jag garva o drog med honom t köket för att äta.. haha så jävla söt asså bebisssss!

iaf.. vi åt o sen la vi oss på hans säng (igen..) o kollade på film o pratade o myste hihi =) lite senare duschade jag o så fixade jag mig.. tog bussen hem vid 20 i 8 o träffade jempan.. vi kom hem t mig o åt.. gratinerade spaghetti med korv, sen kom tizi (min systersdotter, jennifers syster) o så gjorde vi lappar t skattjakten vi förberett för amanda.. vi gömde presenterna, som jenni köpt i chile, lite överallt.. till och med i toa grejen..asså själva "hålet" hahaha fett äckligt..
när amanda kom, gick hon runt och letade efter de.. sen satt vi o chilla till typ tolv o då drog vi t donken i fridhemsplan, köpte mat o sprang för att hinna med sista tunnelbanan hem..
vi kom hem, spelade uno o satt uppe o pratade till typ 3,4 på morgonen..

vi vaknade vid tjugo i ett, käkade frukost o sen drog amanda.. jag, jempan o tizi satt o pratade med mamma o lyssnade på hennes berättelse om chile, min pappa och en orre.. haha min mamma e så skön asså.. iaf.. medans mamma berättade, lagade jag mat.. kyckling och goda risen mamma lärt mig göra hihi :D o sallad såklart..

vi träffade pia en stund oxå.. jag skulle dra t kista men d blev inte av.. iaf, senare åt vi o d va inte lite gott asså haha ;p

sen gick vi o la oss, kollade på alpha dog och en prinsessas dagbok o sen somnade vi.. jag o jempan alltså..
jempan har gjort kokosbollar och jag ska göra kola.. ååhh vad gott! sen är vi helt förberedda för el festival de viña del mar =D fettttt nice!
imorgon kmr syrran o vi ska kolla på d igen.. från 02 - 06 på morgonen :)

nej nu ska jag göra kolan..

pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0